میرسلیم : در مورد سرلیست هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است

عضو حزب مؤتلفه اسلامی گفت: فهرست‌های فرعی و حاشیه‌ای متعددی منتشر خواهد شد و برای رسیدن به ائتلاف به گذشت نیاز است و با غلبۀ نفسانیات نمی‌توان به ائتلاف رسید.

کد خبر : 112265
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 بهمن 1398 - 6:58

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری ایلنا، مصطفی میرسلیم در پاسخ به این سوال که پیش بینی می‌شود که حداقل سه و یا حتی چهار لیست از درون جریان اصولگرا بیرون خواهد آمد. این پیش‌بینی درست است، گفت: اهتمام بر این بوده که فقط یک فهرست ائتلاف صادر شود. مشکلاتی وجود داشته ولی کاهش یافته است و ان‌شاءالله به همدلی نزدیک می‌شویم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما چرا ایجاد وحدت برای شورای ائتلاف سخت شد و اکنون گفته می‌شود که جبهه پایداری و جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت لیست‌های مستقل منتشر خواهند کرد؟ گفت: ائتلاف در راه حق کاری خدایی است و تفرقه کاری شیطانی است. برای رسیدن به ائتلاف به گذشت نیاز است و با غلبۀ نفسانیات نمی‌توان به ائتلاف رسید.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: البته فهرست‌های فرعی و حاشیه‌ای متعددی منتشر خواهد شد ولی مهم فهرست واحد ائتلاف است.

وی در پاسخ به این سوال که چه افرادی لیست نهایی شورای ائتلاف را تشکیل می‌دهند؟ یعنی نام چه کسانی تاکنون قطعی شده است؟ و چه کسی یا کسانی سرلیست احتمالی شورای ائتلاف اصول‌گرایان خواهند بود، تاکید کرد: اسامی تعداد زیادی از فهرست ائتلاف تاکنون مشخص و پخش شده است و امروز تکمیل خواهد شد. در مورد سرفهرست هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.