«مکس دیوانه» با دو فیلم دیگر ادامه پیدا می‌کند

به گفته جرج میلر دو فیلم دیگر از مجموعه فیلم سینمایی «مکس دیوانه» ساخته خواهد شد.

کد خبر : 102660
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مرداد 1398 - 11:31

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از اِن اِم ای با اعلام جرج میلر، نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «مکس دیوانه:جاده خشم»، دو فیلم دیگر از این مجموعه سینمایی خواهد ساخت.

در مصاحبه‌ای کارگردان فیلم «مکس دیوانه:جاده خشم» که ستارگانی همچون، تام هاردی، چارلیز ترون ایفای نقش می‌کنند اعلام کرد که در همکاری با کمپانی برادران وارنر قصد دارد دو دنباله دیگر برای این فیلم بسازد.

این کارگردان در صحبت با ایندی وایر، میلر گفت که در حال کار بر روی دو فیلم است که هر دوی آن‌ها مربوط به «مکس دیوانه» است. گفته می‌شود یکی از این فیلم‌ها به شخصیت فیوریوسا مربوط می‌شود. اما تمام این‌ها به نتیجه مذاکرات با کمپانی برادران وارنر بستگی دارد. او با اشاره به اختلافات قانونی که به دلیل عدم پرداخت دستمزد‌ها اتفاق افتاده است، گفت: همه این بحث‌ها از کمپانی برادران وارنر شروع می‌شود و نه شخص کوین سوجیهارا. (رئیس هیئت مدیره کمپانی)

میلر هم اکنون روی فیلم سینمایی «سه هزار سال از اشتیاق» کار می‌کند که با توجه به سایت IMDb، ادریس آلبا و تیلدا سوینتون ایفای نقش می‌کنند. همچنین اعلام شده تام هاردی برای بازی در فیلم سینمایی «ونوم» به دنیای سینمایی مارول باز می‌گردد.

گفتنی است فیلم سینمایی «مکس دیوانه» در گیشه جهانی ۳۷۰ میلیون دلار فروش داشت و در ده بخش اسکار از جمله بخش بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد شد؛ این فیلم در بین صد فیلم برتر قرن نیز قرار دارد.

 

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.