مهم‌ترین‌ اکران‌های سینما در سال ۲۰۱۹

سینمای جهان در سال آینده میلادی میزبان مجموعه‌ای از دنباله‌های سینمایی، اقتباس‌های جدید، انیمیشن‌های پرطرفدار و همچنین ساخته‌های جدید فیلمسازانی چون «مارتین اسکورسیزی» و «آنگ لی» خواهد بود.

کد خبر : 91701
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 - 6:40

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، در زیر نگاهی خواهیم داشت به مهم‌ترین آثار سینمایی که در سال ۲۰۱۹ میلادی میهمان پرده نقره‌ای سینماها خواهند بود:

«مرد ایرلندی»

«مرد ایرلندی» پروژه سینمایی که «مارتین اسکورسیزی» سال‌هاست قصد ساخت آن را دارد، نهمین همکاری «اسکورسیزی» و «رابرت دنیرو» است که «آل پاچینو» و «جو پشی» دیگر بازیگران سرشناس آن خواهند بود.

«استیو زایلیان» که پیش از این نگارش فیلم‌نامه ساخته‌هایی چون «دارو دسته نیویورکی‌ها»، «فهرست شیندلر» و «مانی‌بال» را بر عهده داشته است، مسئولیت نوشتن فیلمنامه «مرد ایرلندی» را نیز بر عهده دارد و داستان فیلم نیز درباره یک تبهکار مافیایی به نام «فرانک شیرن» است که با اقتباس از کتاب «شنیدم خانه‌ها را رنگ زدی» نوشته «چارلز براندت» ساخته می‌شود و به پشت پرده قتل مرموز «جیمی هوفا» رئیس اتحادیه کارگران آمریکا می‌پردازد. انتظار می‌رود این فیلم در سال ۲۰۱۹ توسط کمپانی نتفلیکس منتشر شود.

پایگاه خبر ججین

«شیشه»

تاریخ اکران: ۱۸ ژانویه

داستاتن این فیلم به کارگردانی «نایت شیامالان» و با بازی«جیمز مک‌آووی»، «ساموئل ال.جکسون»، «بروس ویلیس» و «سارا پولسن» ساخته شده و اتفاقات آن در یک آسایشگاه روانی روی می‌دهد که آن افرادی نگهداری می‌شوند که معتقدند دارای توانایی‌های فرا انسانی (سوپرمن) هستند.

«پولسن» در این فیلم در نقش روانشناسی بازی می‌کند که در تلاش است شخصیت‌های اصلی داستان را متقاعد کند که انسان‌های عادی هستند و …

پایگاه خبر ججین

فیلم لگو ۲: قسمت دوم

تاریخ اکران: ۸ فوریه

پنج سال پس از موفقیت قسمت اول این انیمیشن در گیشه، قهرمانان این انیمیشن دوباره بازگشته‌اند. مهاجمان از فضا تهدید می‌کنند که همه چیز دنیای لوگو را منهدم می‌کنند و قهرمانان قصه مجبور می‌شوند به یک کهکشان عجیب و غریب سفر کنند که در آنجا همه چیز موزیکال است. در این انیمیشن چهره‌هایی چون «کریس پرت»، «الیزابت بنکس»، «ویل آرنت» و «نیک آفرمن» صدایشگی کرده‌اند. قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۱۴ با بودجه ۶۰ میلیون دلاری ساخته شد و در نهایت به فروشی نزدیک با ۴۷۰ میلیون دلار دست یافت.

پایگاه خبر ججین

چگونه اژدهایتان را تربیت کنید: دنیای پنهان

تاریخ اکران: ۲۲ فوریه

این انیمیشن فانتزی به کارگردانی «دین دبلوا» سومین قسمت از این مجموعه انیمشن پس از ساخت قسمت اول و دوم در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ میلادی است. «کیت بلانشت»، «جرالد باتلر»، «جونا هیل» و «کریستین ویگ» از جمله صداپیشگان این انیمیشن هستند. در این قسمت هیکاپ به رویای خود برای ایجاد یک آرمانشهر برای بی‌دندان و تمام اژدهایان جهان دست یافته است اما خطر دیگری خانه و روستای هیکاپ و حاکمیت او به‌عنوان رئیس را به چالش می‌کشد.

پایگاه خبر ججین

 

«کاپیتان مارول»

تاریخ اکران: ۸ مارس

به نظر می‌رسد کمپانی مارول در نهایت اولین فیلم ابرقهرمانی خود با حضور نقش اصلی زن در سال ۲۰۱۹ رونمایی خواهد شد و «بری لارسن» بازیگر برنده اسکار ایفاگر نقش اصلی خواهد بود.

این فیلم بیست و یکمین فیلم در دنیای سینمایی مارول است که «آنا بودن» و «رایان فلک» کارگردانی آن را بر عهده دارند. «ساموئل ال. جکسون»، «جود لا» و «جما چان» دیگر بازیگران این فیلم ابرقهرمانی هستند.

پایگاه خبر ججین

اکران «ما»

تاریخ اکران: ۱۵ مارس

طرفدارن فیلم «برو بیرون» بی‌صرانه درانتظار اکران دومین ساخته از  مجموع تریلرهای اجتماعی ساخته «جردن پیل» هستند. داستان فیلم «ما» درباره خانواده‌ای است که برای تعطیلات به خانه ساحلی خود می‌روند و در آنها با چند بازدیدکننده غیرمنتظره و ترسناک رو به رو می‌شوند.

پایگاه خبر ججین

«دامبو»

تاریخ اکران: ۲۹ مارس

۸۰ سال پس از ساخت قسمت اول انیمیشن «دامبو» قسمت جدید این انیمیشن با الهام از قسمت اصلی ساخته شده است اما جلوه‌های بصری آن پیشرفت چشمگیری داشته است.

انیمیشن «دامبو» از قدیمی‌ترین کارهای کمپانی «والت دیزنی» است که در سال ۱۹۴۱ اکران شد. داستان «دامبو» درباره بچه فیلی است که گوش‌های خیلی بزرگی دارد و مورد تمسخر دیگران قرار می‌گیرد، اما بعدها مشخص می‌شود او می‌تواند با همین گوش‌ها پرواز کند. «کالین فارل»، «مایکل کیتون»، «دنی دویتو»، «اوا گرین» و «آلن آرکین» از صداپیشگان این پویانمایی هستند.

پایگاه خبر ججین

«گورستان حیوانات خانگی»

تاریخ اکران: ۱۵ آوریل

دومین اقتباس سینمایی از رمان ترسناک «گورستان حیوانات خانگی» نوشته «استفن کینگ» امسال به سینما می‌آید. پیش از این در سال ۱۹۸۹ نیز فیلمی بر اساس این رمان ساخته شده بود. داستان این فیلم درباره خانواده‌ای است که برای فرار از زندگی شهری به یک خانه آرام در جنگل پناه می‌برد و درمی‌یابد یک گورستان حیوانات خانگی پشت این خانه قرار دارد اما آنها به زودی درمی‌یابند این گورستان قدیمی متعلق به نیروهای بسیار شیطانی و فراتر از تصور آنهاست. «جان لیتگرو»، «ایمی سایمتز» و «جیسون کلارک» بازیگران این فیلم هستند.

پایگاه خبر ججین

«پسر جهنمی»

تاریخ اکران: ۱۲ آوریل

«دیوید هاربر میلا» در فیلم «پسر جهنمی» دوباره در نقش قهرمان بازی کرده است. این فیلم که نسخه جدید از فیلمی با همین نام محصول سال ۲۰۰۴ میلادی است بر اساس خط داستانی رمان مصور نوشته «میکا میگنولا» ساخته شده است. پر جهنمی در این فیلم با ملکه خون‌ مبارزه می‌کند. «ایان مک‌شین»، «میلا یوویچ»، «ساشا لین» و «پنلوپه میشل» از جمله دیگر بازیگران این فیلم هستند.

پایگاه خبر ججین

«انتقام‌جویان: آخر بازی»

این فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی برادران «روسو» محصول استودیو کمپانی دیزنی ساخته شده و دنباله‌ای بر «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» (۲۰۱۸) و همچنین «انتقام‌جویان مارول» (۲۰۱۲) و «انتقام‌جویان: عصر اولتران» (۲۰۱۵)است. «انتقام‌جویان: آخر بازی» بیست و دومین فیلم در دنیای سینمایی مارول است و بازیگران زیادی که اکثر آن‌ها در فیلم‌های قبلی دنیای سینمایی مارول حاضر بوده‌اند شامل «رابرت داونی جونیور»، «کریس همسورث»، «مارک رافلو»، «کریس اوانز»، «اسکارلت یوهانسن» و «بندیکت کامبربچ» ایفای نقش کرده‌اند.

پایگاه خبر ججین

«علاء‌الدین»

تاریخ اکران: ۲۴ می

در دنیای جدید علاالدین «ویل اسمیت» به جای «رابین‌ ویلیامز» در نقش غول چراغ‌جادو صداپیشگی می‌کند. این فیلم به کارگردانی «گای ریچی» نسخه‌ای جدید از انیمیشن قدیمی «علاء‌الدین» محصول سال ۱۹۹۲ میلادی است و تلاش برای یافتن چراغ جادو همچان ادامه دارد.

این انیمیشن جدیدترین محصول از نسخه‌های بازسازی شده انیمیشن‌های کلاسیک کمپانی دیزنی است. پیش از این نسخه‌های جدید آثار چون «دیو و دلبر» و «کتاب جنگل» به سینما آمده است.

پایگاه خبر ججین

«دارک فینیکس»

تاریخ اکران ۷ ژوئن

این فیلم ابرقهرمانی به نویسندگی و کارگردانی «سیمون کینبرگ» بر اساس شخصیت‌های مجموعه کتاب‌های مصور «مردان ایکس» کمپانی مارولساخته شده است. این فیلم به عنوان دوازدهمین قسمت در مجموعه فیلم‌های «مردان ایکس» آغاز یک سه‌گانه فیلم جدید از این مجموعه است. در این فیلم بازیگرانی همچون «جیمز مک‌آوو»ی، «مایکل فاسبندر»، «جنیفر لاورنس»، «نیکلاس هولت» و «جسیکا چستین» ایفای نقش می‌کنند.

پایگاه خبر ججین

«مردان سیاه‌پوش اینترنشنال»

تاریخ اکران: ۱۴ ژوئن

این فیلم که در نیویورک، مراکش، ایتالیا و لندن فیلمبرداری شده روایتگر عملیات‌های طلایی مردان سیاه‌پوش برای به دام انداختن خلاف‌کاران در سراسر جهان است. «تسا تامپسون»، «کریس همسورث» و «ربکا فرگوسن» بازیگران اصلی این فیلم هستند و جای بازیگران سرشناسی چون «ویل اسمیت» و «تام لی جونز» را گرفته‌اند.

پایگاه خبر ججین

«داستان اسباب‌بازی »۴

تاریخ اکران: ۲۱ ژوئن

در چهارمین قسمت از انیمیشن «داستان اسباب‌بازی» بسیاری از شخصیت‌های محبوب این مجموعه از جمله وودی و باز لایتیر” حضور دارند.

قسمت جدید این انیمیشن محبوب و پرفروش را «جاش کولی» با فیلمنامه‌ای از «ویل مک‌کارمک» و «استفنی فولسوم» کارگردانی کرده است. قسمت جدید این انیمیشن پس از یک وقفه ۹ ساله و با گذشت بیش از ۲۰ سال پس از ساخت قسمت اول آن به سینما خواهد آمد.

پایگاه خبر ججین

«فورد در مقابل فراری»

تاریخ اکران: ۲۸ ژوئن

«جیمز منگولد» کارگردان فیلم «لوگان» با فیلمنامه‌ای از «جز باتر ورث» و «جان هنری باتر ورث» این فیلم را مقابل دوبین کارگردانی می‌کند که در واقع اقتباسی از کتاب «برو مثل جهنم: فورد، فراری و جنگ برای سرعت و افتخار در «لمانز» نوشته «ای.جی بیمی» در سال ۲۰۱۰ خواهد بود.

این فیلم درباره گروهی از مهندسین و طراحان آمریکایی به رهبری «کارول شلبی» با بازی «مت دیمون» و راننده‌اش «کن میلز» با بازی «کریستین بیل» است که از سوی «هنری فورد» مامور به ساختن اتومبیلی می‌شوند که در نهایت بتواند در رقابت‌های اتومبیلرانی «لمانز فرانسه» در سال ۱۹۶۶ بر کمپانی فراری غلبه کند.

پایگاه خبر ججین

«مرد عنکبوتی: دور از خانه»

تاریخ اکران: ۵ جولای

در قسمت جدید از فیلم «مرد عنکبوتی» که دنباله‌ای بر «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (۲۰۱۷)» محسوب می‌شود، «پیتر پارکر» با بازی «تام هالند» و دوستانش برای تعطیلات تابستانی به ایتالیا سفر می‌کنند اما این تعطیلات با ماموریتی که به او محول می‌شود کوتاه می‌شود و باید با یک شخصیت شرور به نام «میستریو» با بازی «جک جیلنهال» همکاری کند. «مایکل کیتون» و «مریسا تومی» دیگر بازیگر این فیلم ابرقهرمانی هستند.

پایگاه خبر ججین

«شیر شاه»

۱۹ جولای

انیمشن «شیرشاه» نیز یکی از چند اثر کلاسیک «دیزنی» است که در کنار آثار چون «علاء‌الدین»، «سیندرلا»، «اژدهای پیت»، «دیو و دلبر» و «کتاب جنگل» با بازسازی در قالب رئال انیمیشن جان دوباره‌ای می‌گیرد.  چ

در این انیمیشن «دونالد گلاور» (سیمبا) نقش بچه شیری را صداپیشگی می‌کند که قرار است به جای پدرش «موفاسا» (با صداپیشگی «جیمز ارل جونز») به تخت پادشاهی بنشیند. اما عمویش «اسکار» که باعث مرگ پدرش هم شده، قصد دارد «سیمبا» را هم از گردونه خارج کند.

پایگاه خبر ججین

«روزی روزگاری هالیوود»

تاریخ اکران: ۲۶ جولای

نهمین ساخته بلند «کوئنتین تارانتینو» با عنوان «روزی روزگاری در هالیوود» که با بازی «لئوناردو دی‌کاپریو»، «برد پیت»، «مارگو رابی» و «کرت راسل» نیز همراه است درباره گروه تبهکار «منسون» به سرکردگی «چارلز منسون» است که در اوت ۱۹۶۹ در یک شب چندین نفر را در یک سکونت‌گاه هالیوودی متعلق به «رومن پولانسکی» کارگردان مطرح لهستانی-فرانسوی سلاخی کردند که یکی از این افراد «شارون تیت» همسر باردار «پولانسکی» بود.

«پولانسکی» برای مدتی به اشتباه تصور می‌کرد که «بروس لی» احتمالا قاتل همسر وی بوده است. «مایک مو» به عنوان بازیگر نقش «بروس لی» در این فیلم بازی کرده است.

پایگاه خبر ججین

IT: فصل ۲

تاریخ اکران ۶ سپتامبر

قسمت دوم فیلم ترسناک «آن» با اقتباس از رمان نوشته «استفن کینگ» نیز سال ۲۰۱۹ میلادی میهمان سینماهای جهان خواهد بود. قسمت اول این فیلم با فروش ۷۰۰ میلیون دلاری عنوان پرفروش‌ترین فیلم ترسناک تاریخ سینمای آمریکا را از فیلم «جن‌گیر» گرفت. دنباله این فیلم به حوادثی می‌پردازد که برای گروهی از کودکان در طول یک تابستان طولانی روی می‌دهد به مجموعه‌ای از قتل‌های مرموز می‌انجامد. ۲۷ سال بعد، این کودکان که بزرگ شده‌اند باید با جستجو در دوران کودکی خود راز این قتل‌ها را فاش کنند.

پایگاه خبر ججین

«مرد ماه جوزا»

تاریخ اکران: ۴ اکتبر

«آنگ لی» کارگردان برنده اسکار آمریکایی – تایوانی فیلمبرداری جدیدترین ساخته‌اش را با بازی «ویل اسمیت» در نقش اصلی سال آینده میلادی رونمایی می‌کند.

این فیلم یکی از مهمترین پروژه‌های سینمایی ساخته نشده هالیوود در ۲۰ سال اخیر محسوب می‌شود و داستان آن درباره یک آدمکش سالخورده است که سعی دارد حرفه خود را کنار بگذارد، اما ناگزیر است در آخرین مبارزه با بدل خود که ۲۵ سال جوان‌تر از او و در اوج قابلیت‌ است رو به رو شود. در این فیلم «کلایو اُون»، «مری الیزابت وینستد» و «بندیکت رانگ» نیز بازی کرده‌اند.

پایگاه خبر ججین

«جوکر»

تاریخ اکران: ۴ اکتبر

برای اولین بار پس از درگذشت «هیث لجر»، فیلم «جوکر» به کارگردانی و نویسندگی «تاد فیلیپس» بازمی‌گردد. «خواکین فینیکس» بازیگر آمریکایی برای بازی در نقش اصلی «جوکر» شخصیت شرور داستان انتخاب شده است و «رابرت دنیرو» نیز همبازی او در این فیلم خواهد بود. جزییات داستان این فیلم مستقل درباره شخصیت «جوکر» تا حد زیادی نامشخص است اما قرار است اتفاقات این فیلم در حال و هوای دهه ۱۹۸۰ میلادی و در شهر خیالی «گاتهام» روی دهد.

پایگاه خبر ججین

«تو دوست منی»

تاریخ اکران: ۱۸ اکتبر

در این فیلم به کارگردانی «ماریل هلر»، «تام هنکس» در نقش آقای «راجرز» مجری معروف تلویزیونی دهه ۶۰ تا ۹۰ میلادی  آمریکا بازی می‌کند. داستان این فیلم الهام گرفته از دوستی «راجرز» با «تام جونود» روزنامه‌نگار آمریکایی است.

پایگاه خبر ججین

«منجمد »۲

تاریخ اکران ۲۲ نوامبر

«ایدینا منزل»، «کریستین بل»، «جاش گاد»، «ایوان راشل وود» و «استارلینگ کی.براون» به ترتیب برای صداپیشگی در قسمت دوم انیمیشن «منجمد» دوباره با کمپانی دیزنی همکاری خواهند کرد و «جنیفر لی» و «کریس باک» نیز همچون قسمت اول، کارگردانی قسمت جدید این انیمیشن معروف را بر عهده خواهند داشت. قسمت اول انیمیشن «منجمد» در سال ۲۰۱۳ و بر اساس رمان «ملکه برفی» نوشته «هانس کریستین اندرسن» ساخته شد و موفق به کسب دو جایزه اسکار، گلدن گلوب، بفتا و پنج جایزه جشنواره پویانمایی «آنی» شد و با فروش نزدیک به ۱.۳ میلیارد دلاری عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن و دوازدهمین فیلم پرفروش تاریخ سینما را به نام خود ثبت کرد.

پایگاه خبر ججین

«جنگ ستارگان: قسمت نهم»

تاریخ اکران: ۲۰ دسامبر

«جی.جی آبرامز» کارگردان نهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» را بر عهده دارد و در این فیلم از صحنه‌های فیلمبرداری شده و استفاده نشده و همچنین تکنیک‌های «CGI» (تصاویر کامپیوتری) از «کری فیشر» بازیگر درگذشته این مجموعه  استفاده خواهد شد تا وی در این قسمت از «جنگ ستارگان» نیز حضور داشته باشد. «دیزی ریدلی»، «آدام درایور»، «جان بایوگا»، «اسکار ایساک»، «لوپیتا نایونگو» و «کری راسل» از جمله دیگر بازیگران این فیلم ابرقهرمانی هستند.

پایگاه خبر ججین

گزارش از حسین شایسته

 

 

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.