منچستریونایتد با فتح دربی، لیورپول را به قهرمانی نزدیک‌تر کرد/ یوونتوس با برتری در دربی ایتالیا به صدر جدول بازگشت

برای اولین بار در یک دهه گذشته تیم فوتبال منچستریونایتد در هر ۲ بازی رفت و برگشت رقیب همشهری را شکست داد.

کد خبر : 113477
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اسفند 1398 - 21:52

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد با برتری ۲  – صفر مقابل منچسترسیتی در دربی هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به لیورپول، رقیب دیرینه‌اش در راه قهرمانی زودهنگام فصل جاری این رقابت‌ها کمک کرد.

گل مارسیال که در دقیقه ۳۰ و با استفاده از اشتباه ادرسون، سنگربان رقیب به ثمر رسید، میزبان بازی ورزشگاه اولدترافورد را پیروز به رختکن فرستاد. در نیمه دوم سیتی توسط آگوئرو به گل تساوی دست یافت اما (VAR) به خاطر آفساید گل را نپذیرفت. تلاش تیم گواردیولا نتیجه‌ای نداشت. اشتباه دیگری از ادرسون در ششمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم، گل دوم منچستریونایتد توسط مک‌تومینای تازه‌وارد را رقم زد. در نهایت منچستریونایتد ضمن اینکه برای اولین بار در یک دهه اخیر در هر ۲ بازی رفت و برگشت لیگ منچسترسیتی را برد، ۴۵ امتیازی شده و بار دیگر به رده پنجم رسید. منچسترسیتی هم با ۵۷ امتیاز در رده دوم ماند. با این نتیجه لیورپول برای رقم زدن زودهنگام‌ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر انگلیس تنها به ۲ پیروزی دیگر نیاز دارد.

 

 یوونتوس با برتری در دربی ایتالیا به صدر جدول بازگشت

حساس‌ترین بازی هفته بیست‌وششم رقابت‌های سری A ایتالیا با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال یوونتوس مقابل اینتر به پایان رسید.

در این جدال موسوم به «دربی ایتالیا» که در ورزشگاه بدون تماشاگر «آلیانتس» تورین انجام شد، میزبان پس از یک نیمه بدون گل با پاس رونالدو و  ضربه آرون رمزی در دقیقه ۵۵ به گل اول رسید. در ادامه دیبالای تازه‌وارد با یک حرکت فردی دیدنی و ضربه‌ای تماشایی در دقیقه ۶۷ اختلاف را دوبرابر کرد.

سری A| یوونتوس با برتری در دربی ایتالیا به صدر جدول بازگشت

یوونتوس با برتری ۲ بر صفر در این بازی، ۶۳ امتیازی شد و صدر جدول رده‌بندی سری A را از لاتزیو پس گرفت، اما اینتر ۵۴ امتیازی در رده سوم جدول ماند.

 


 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.