منچسترسیتی با فتح دربی صدر جدول را پس گرفت/ شکست ناباورانه بارسلونا در رالی ۷ گله نیوکمپ

تیم فوتبال منچسترسیتی با برتری در دربی شهرش صدرنشین جدول باقی ماند.

کد خبر : 89242
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آبان 1397 - 19:54

 

به گزارش پایگاه خبری ججین به نقل از خبرگزاری تسنیم، دربی شهر منچستر در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برتری ۳ بریک منچسترسیتی میزبان مقابل منچستریونایتد به پایان رسید.

فوتبال جهان|منچسترسیتی با فتح دربی صدر جدول را پس گرفت

در این بازی ورزشگاه اتحاد، سیلوا در دقیقه ۱۲، آگوئرو در دقیقه ۴۸ و گوندوگان در دقیقه ۸۶ برای میزبان گل زدند و تنها گل میهمان حاصل خطای ادرسون روی لوکاکوی تازه‌وارد و پنالتی گل شده مارسیال در دقیقه ۵۸ بود. به این ترتیب منچسترسیتی صدر جدول را از لیورپول پس گرفت.

در بازی همزمان، آرسنال در خانه خودش به سختی مقابل ولورهمپتون به تساوی یک بریک دست یافت.کاوالیرو در دقیقه ۱۳ ولوز را پیش انداخت اما مخیتاریان در دقیقه ۸۶ گل زد و آرسنال را از شکست نجات داد.

شکست ناباورانه بارسلونا در رالی ۷ گله نوکمپ/ سویا با برتری خانگی به یک امتیازی بارسلونای صدرنشین رسید

هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) با شکست ناباورانه ۴ بر ۳ تیم فوتبال بارسلونا در خانه خودش مقابل رئال بتیس ادامه یافت.

در این بازی عجیب، فیرپو در دقیقه ۲۰ و خواکین در دقیقه ۳۴ بتیس را پیش انداختند و مسی در دقیقه ۶۸ از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌ها را جبران کرد. لوسلسو در دقیقه ۷۱ بار دیگر اختلاف را به ۲ گل رساند. در نهایت گلزنی ویدال  در ۷۹ برای بارسا  اختلاف را به حداقل رساند اما کانالس در دقیقه ۸۲ بتیس را به گل چهارم رساند و در نهایت گلزنی مسی در دقیقه ۲+۹۰ نتیجه ۴ بر ۳ را رقم زد.

فوتبال جهان|سویا با برتری خانگی به یک امتیازی بارسلونای صدرنشین رسید

هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) با برتری ۲ بریک سویا در خانه‌اش مقابل اسپانیول ادامه یافت.

پس از اینکه ایگلسیاس در دقیقه ۳۸ اسپانیول را پیش انداخت، مرکادو در دقیقه ۷۰ و بن‌یدر در دقیقه ۸۹ نتیجه را به سود سویا رقم زدند و تیمشان را به برتری ۲ بریک رساندند.سویا با این پیروزی در رده دوم اختلافش با بارسلونای صدرنشین را به یک امتیاز کاهش داد.

در دیگر بازی، رایووایکانو در خانه خودش مقابل ویارئال به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد.

 

اینتراخت فرانکفورت با برتری قاطعانه بایرن‌مونیخ را به رده پنجم فرستاد

آخرین بازی هفته یازدهم رقابت‌های بوندس‌لیگای یک آلمان با برتری ۳ بر صفر تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت در خانه‌اش مقابل شالکه به پایان رسید.

در این بازی، میزبان توسط یوویچ در دقایق ۶۱ و ۷۳ و هالر در دقیقه ۸۰ به گل رسید. با این نتیجه، اینتراخت در رده چهارم جای بایرن‌مونیخ را گرفت و تیم مشهور آلمان را به رده پنجم فرستاد

 


 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.