منچسترسیتی با آتشفشان گل‌ها، خودش را به لیورپول نزدیک کرد/ تداوم نتایج ضعیف خارج از خانه بارسلونا با شکست مقابل گرانادا

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس با یک پیروزی خانگی بسیار پرگل و تاریخی مقابل قعرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها به صدرنشین مسابقات نزدیک شد.

کد خبر : 105561
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهریور 1398 - 21:43

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای روز نخست از هفته ششم لیگ برتر انگلیس، امشب سه بازی برگزار شد که در مهمترین‌شان، تیم فوتبال منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمان رقابت‌ها میهمان خود واتفورد قعر جدولی را با نتیجه ۸ بر صفر در هم کوبید که ۵ تا از این گل‌ها در همان ۱۸ دقیقه نخست به ثمر رسید.

داوید سیلوا در اولین دقیقه بازی، توپ را وارد دروازه واتفورد کرد و ۶ دقیقه بعد سرخیو آگوئرو از روی نقطه پنالتی دومین گل را برای سیتی به ثمر رساند. ریاض محرز در دقیقه ۱۲ اختلاف را به ۳ گل افزایش داد ۳ دقیقه پس از او برناردو سیلوا هم نام خود را به فهرست گلزنان اضافه کرد. نیکلاس اوتامندی هم بازیکنان خط دفاعی سیتی را در این جشنواره گل بی‌نصیب نگذاشت و در دقیقه ۱۸ پنجمین گل را به نام خودش ثبت کرد. سیتی پس از این شروع طوفانی، از شدت حملاتش کاست و با همین ۵ گل به رختکن رفت. با این حال در نیمه دوم ۳ گل دیگر برای تیم میزبان به ثمر رسید. برناردو سیلوا در دقیقه ۴۹ خودش را دو گله و در دقیقه ۶۰ هت‌‌تریکش را کامل کرد. حسن ختام جشنواره گل سیتی مقابل واتفورد هم گلی بود که کوین دی‌بروینه در دقیقه ۸۵ زد. آگوئرو با ثبت این گل، اولین بازی لیگ برتر انگلیس شد که در ۶ بازی  متوالی ابتدای فصل گلزنی می‌کند.

با این پیروزی سیتی ۱۳ امتیازی شد و به فاصله دو امتیازی لیورپول صدرنشین رسید. تیم تحت هدایت پپ گواردیولا همچنین با کسب چهارمین برد خود تفاضل گلش را به مثبت ۱۸ ارتقا داد.

در ۲ بازی همزمان، تیم برنلی در خانه، نوریچ سیتی را ۲ بر صفر شکست داد. اورتون هم امشب در بازی خانگی‌اش مقابل تیم تازه وارد لالیگا، شفیلدیونایتد غافلگیر شد و با نتیجه ۲ بر صفر تن به شکست داد.این سومین شکست این فصل آبی‌پوشان مرسی‌ساید است که آنها را در رده چهاردهم نگه داشت.

در آخرین بازی امشب لیگ برتر از ساعت ۲۱ به وقت تهران نیوکاسل میزبان برایتون بود که این دیدار با نتیجه صفر بر صفر خاتمه یافت.

لالیگا/ تداوم نتایج ضعیف خارج از خانه بارسلونا با شکست مقابل گرانادا

هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های اسپانیا (لالیگا) با شکست عجیب ۲ بر صفر تیم فوتبال بارسلونا در خانه گرانادا ادامه یافت.

گرانادا در همان ابتدای بازی توسط «آزس» در دقیقه ۲ به گل رسید و ضمن حفظ برتری با پنالتی وایدو در دقیقه ۶۶، اختلاف را دو برابر کرد و در خانه خود، دومین شکست فصل بارسلونا را رقم زد تا ضعف رقیب بزرگش در بازی‌های خارج از خانه بیش از پیش نمایان شود.

 

سری A/ میلان چهارمین قربانی اینتر صدرنشین شد

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1398/06/31/1398063100181217118447604.jpg

دربی میلان در هفته چهارم رقابت‌های فوتبال سری A باشگاه‌های ایتالیا با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال اینتر مقابل میلان  به پایان رسید.

پس از یک نیمه بدون گل و مردودن شدن یک گل از هر دو تیم، اینتر نیمه دوم را بهتر شروع کرد و توسط برزوویچ در دقیقه ۴۹ به گل اول رسید. این گل ابتدا از طرف داور مردود اعلام شد، اما در ادامه (VAR) دستور پذیرش گل را داد.

لوکاکو هم در ادامه درخشش در لباس اینتر در دقیقه ۷۸ اختلاف را دو برابر کرد و در نهایت اینتر با کسب چهارمین پیروزی متوالی فصل، ضمن حفظ  رکورد صد درصد پیروزی، قاطعانه صدرنشین سری A ماند.

 


 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.