معلول ایلامی پرونده ای در دادگستری لرستان ندارد

معاون رییس کل دادگستری لرستان گفت: هیچگونه پرونده ای در رابطه با فرد معلول ایلامی که گفته می‎شود به افغانستان فرستاده شده در این استان تشکیل یا بررسی نشده است.

کد خبر : 109115
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 - 10:23

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری ایرنا، حجت الاسلام علی سبزواری افزود: در دستگاه قضایی لرستان و مرکز استان هیچگونه پرونده ای تحت عنوان “حامد آس” یا مشابه اسم وی تشکیل نشده و ثبت نگردیده و هیچیک از همکاران قضایی به آن رسیدگی نکرده اند.

وی تاکید کرد: از تاریخ اعلام شده که مورد این فرد معلول در فضای مجازی توسط برخی خبرگزاری ها اعلام شده کنترل لازم به عمل آمده و هیچ پرونده ای مبنی بر دستگیری تبعه افغانی، یا ایرانی یا برگشت هر شخصی به کشور دیگر که متضمن انتساب به ایشان باشد موجود نبوده است.

وی تصریح کرد:‌دادگستری لرستان اخبار منتشر شده مبنی بر صدور حکم این فرد ایلامی را تکذیب می کند.

طی چند روز گذشته در فضای مجازی خبری منتشر شده  که در آن ادعا شده در اتفاقی عجیب و حیرت انگیز جوان “ناشنوا” ایلامی که برای زیارت امام رضا(ع) عازم مشهد مقدس بود، توسط پلیس شهرستان خرم آباد دستگیر و از آنجا که قادر به تکلم و بیان واقعیت به ماموران نیروی انتظامی نبود، به اشتباه وی را به همراه جمعی از افغان ها به این کشور افغانستان فرستادند.


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.