معرفی ظرفیت‌های استان اردبیل در میزبانی لیگ جهانی والیبال

استاندار اردبیل گفت: در کنار میزبانی هفته چهارم مسابقات لیگ والیبال مردان جهان باید ظرفیت‌های این استان در همه جنبه‌ها معرفی شود.

کد خبر : 100320
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 خرداد 1398 - 11:13

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، اکبر بهنام جو در نشست شورای عالی ورزش با محوریت مسابقات لیگ والیبال مردان جهان به میزبانی اردبیل اضافه کرد: باید بیشترین بهره برداری را برای معرفی ظرفیت‌های این استان در میزبانی مسابقات لیگ جهانی والیبال داشته باشیم.

وی افزود: بیش از یک میلیارد نفر از سرتاسر جهان این دوره از مسابقات را تماشا می‌کنند و نام اردبیل در شبکه‌های مختلف بارها تکرار خواهد شد که به نوبه خود حائز اهمیت در تقویت و پیشرفت ورزش برای استان است.

استاندار اردبیل با اشاره به تجربه این استان در برگزاری چندین مسابقه بین المللی طی سال‌های گذشته ادامه داد: دستاوردهای مفید جانبی مسابقات لیگ جهانی والیبال برای این استان به اندازه برگزاری خود این مسابقات دارای اهمیت بوده و باید تمام دستگاه‌های اجرایی عوامل برگزار کننده را کمک کنند.

وی تاکید کرد: برای نتیجه گیری بهتر از اینگونه رویدادهای ورزشی باید برنامه ریزی و هدفگذاری مشخص و از پیش تعیین شده انجام گیرد تا در کنار رسیدن به اهدافمان با میزبانی شایسته بتوانیم به واسطه آن تاریخ و تمدن کهن و پیام صلح و دوستی ایران را به جهانیان معرفی کنیم.

بهنام جو فروش اینترنتی بلیط این دوره از مسابقات را مثبت ارزیابی کرد و متذکر شد: اطلاع رسانی به موقع و دقیق به منظور تکمیل ظرفیت، مانع تجمع افرادی که بلیط ندارند خواهد شد و همه می‌توانند از شبکه استانی و شبکه سه این دوره از مسابقات را تماشا کنند.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.