مسئولان به مشکلات مردم رسیدگی کنند/اکنون زمان خط کشی سیاسی نیست

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه مسئولان باید در نهایت صلابت، اقتدار و جوشش به مشکلات مردم رسیدگی کنند، گفت: امروز روز خط کشی نیست و دشمن همه ما را هدف قرار داده است.

کد خبر : 80824
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 تیر 1397 - 20:01

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، آیت‌الله کاظم صدیقی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: اولین گام در ایجاد انقلاب و تحول جهانی دعوت پیامبر (ص) بود که ۱۳ سال زجر و فشار را تحمل کرد تا مردم را دعوت به وحدانگی خدا کند.

وی افزود: مسئله جانشینی حضرت علی (ع) مهمترین مسئله در کنار سایر مسائل بود که یک ماموریت حساس و دوست داشتن یک حاکم سالم توسط مردم بود.

دبیر کل بنیاد بین‌المللی غدیر تصریح کرد: آخرین اقدام عملی پیغمبر (ص) طی ۲۳ سال زحمت، هدایت جهانی را اعمال کردند که اگر نباشد بقیه کارها بیهوده است و آن جریان غدیر بود.

وی بیان داشت: هیچ کس حق ندارد از حاکمیت دین سرپیچی یا کارشکنی و تبلیغ سو بکند حکومت برای گره گشایی مردم است حکومت پناه مردم است نه گرگ مردم، حکومت کلید گشایش مردم است.

وی گفت: امام علی (ع) به ما آموخته که باید عاشق خدا و خلق خدا بود؛ امروز روز جنگ است همانطور که در هشت سال دفاع مقدس مردم و مسئولان در میدان شبانه روز در جبهه بودند و سرانجام در جبهه معنویت و جبهه الهی پیروز شدند.

امام جمعه تهران ابراز داشت: امروز هم باید مرد جنگی و رزمی جبهه‌ بود باید ایثارگرایانه در رفع مسائل مردم کوشید امروز روز خط کشی چپ و راست نیست دشمن همه ما را هدف قرار داده است.

دبیر کل بنیاد بین‌المللی غدیر  یادآور شد: در جنگ هشت ساله شاهد معجزاتی بودیم و در جنگ اقتصادی هم این معجزات اتفاق خواهد افتاد لذا باید عمل جهادی داشته باشیم.

آیت‌الله صدیقی بیان داشت: دوم عملی کردن شعار و وعده‌ها، شعار دادن و پای کار نبودن وعده دادن و عمل نکردن مردم را مایوس می‌کند.

وی افزود: ایمان بی عمل ایمان نیست اعتقاد به اینکه پیغمبر (ص) برای هدایت بشر دنیا و آخرت مردم را در سایه قوانین دین قرار داد است.

امام جمعه تهران ابراز کرد: این مردم شهید دادند. محیط اداری برای شما جبهه و سنگر است که باید با تمام وجود تلاش کنید و کم نگذارید.

وی گفت: همه در خطریم و باید ید واحده باشیم وحدت ما در پرتو وحدت رهبری است اگر بخواهیم با هم باشیم باید امامت را قبول کنیم بنابراین عمل جهادی داشته باشیم.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر ادامه داد: عمل تنها کافی نیست و باید سرعت به حل مسائل سرعت داد و قاعده بعدی سبقت است باید از دشمن پیشی بگیریم.

وی افزود: مسئله بعد کیفیت کار است که باید به آن توجه کرد کیفیت کار و مدیریت و عبادت و زیارت برای ما مهم است.

آیت‌الله صدیقی تاکید کرد:  مسئله آخر محبت به علی و اولاد علی است اگر عشق باشد گرفتار نمی‌شوید لذا بنا به گفته آیت‌الله بهشتی که «ما عاشقان خدمتیم نه تشنه قدرت» باید عاشق بود و به عشق مردم کار کرد و خسته نشد.

وی بیان داشت: ما جنگ بین‌المللی هشت ساله را پشت سر گذاشتیم با نام علی و اکنون باید فرزند علی را دریابیم هیچ جا هیچ رهبری با این شجاعت و … نبوده که بسیار خوب و استادانه به مشکلات رسیدگی می‌کند لذا هم قسم شویم در این شرایط که دشمن می‌خواهد ما را نابود کند همه زیر پرچم ولایت علی‌وار باشیم و به هم کمک کنیم.

وی افزود: خدمت به امیرالمومنین خدمت به نظام است و برای برون رفت از مشکلات فرهنگی و اقتصادی به آن احتیاج داریم مسئولان باید در نهایت صلابت اقتدار جوشش به مشکلات مردم رسیدگی کنند و غدیر را احیا کنند و این فرهنگ در ادارات نهادینه شود.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.