محسن هاشمی: قالیباف جسارت داشت/ حناچی بیش از اندازه می‌ترسد

رئیس شورای شهر تهران گفت: اتوبوس‌های بی‌آرتی زمانی که به پایتخت وارد شد دیزلی آمد در حالیکه قانون هوای پاک این اجازه را نمی‌داد ولی اقای قالیباف جسارت داشت و‌ آنها را وارد کرد.

کد خبر : 110036
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 دی 1398 - 13:31

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، محسن هاشمی در برنامه پرونده ویژه در ارتباط با موضوع آلودگی هوا اظهار کرد: مسئولان آلودگی هوا را جدی گرفته‌اند اما هر کدام صنفی برخورد می‌کنند.

وی در خصوص حمل‌ونقل عمومی در شهر تهران گفت: ما در کنار خطوط مترو که خطوط انبوه‌بر است حتما نیاز به ۹ هزار اتوبوس برای مکمل مترو داریم و این دو با هم باید ۱۵ میلیون سفر از ۲۰ میلیون سفر را انجام بدهند و تاثیر بسیار زیادی در کاهش آلودگی هوا دارد و  این اتوبوس‌ها باید کم کم  همانند مترو  برقی شوند.

هاشمی همچنین در ارتباط با مسئله جسارت در مدیریت شهری خاطرنشان کرد: اصولا جسارت در مدیریت بسیار مهم است و ما مدیری که بترسند از اینکه کاری انجام بدهد و دستگاه‌های نظارتی اذیتش بکنند و کاری که معتقد است انجام بدهد، ندهد خوب نیست!

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حناچی شهردار تهران می‌ترسد یا خیر، گفت: وی بیش از اندازه می‌ترسد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در ارتباط با برخی از شعارهای کاندیداها و نامزدها در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری گفت: برخی به هر حال وقتی که انتخاب می‌شوند نمی‌توانند به شعارهای خود عمل کنند. آقای روحانی نیز شعارهایی داد که به دلایلی نتوانست آنها را اجرا کند.

هاشمی افزود: بنده ۲ سال است که مرتبا اعلام می‌کنم که ۴۵ هزار میلیارد تومان دولت به حوزه حمل و نقل بدهکار است  اما کسی توجه نمی‌کند.

وی در خصوص افزایش قیمت سوخت در جلسه سران سه قوه اضافه کرد: در این جلسه قیمت سوخت به ۳ هزار تومان افزایش یافته است اما ریالی برای حوزه حمل‌و نقل عمومی اختصاص نیافته است.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در ارتباط با جسارت قالیباف در حوزه مدیریت شهری تصریح کرد: اگر یادتان باشد اتوبوس‌های بی‌آرتی زمانی که به پایتخت وارد شد دیزلی آمد در حالیکه قانون هوای پاک این اجازه را نمی‌داد ولی اقای قالیباف جسارت داشت و‌ آنها را وارد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این جسارت خوب است یا بد گفت: باید این موضوع را دید از این جهت که این اتوبوس‌ها دیزلی است خوب نیست اما از این جهت که با این اتوبوس‌ها بخشی از مسافران جابجا شدند خوب بود و در واقع هم اینک اجازه نمی‌دهند اتوبوس ساخته شده وارد کشور شود اما بخشی از این اتوبوس‌های بی‌آر‌تی با جسارت اقای قالیباف ساخته و وارد شد.

 


 

 

 

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.