لیگ قهرمانان آسیا| پرسپولیس مقابل الدحیل و طوفان زرد در امارات

در روز اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در گروه‌های C ,و D تیم های پرسپولیس و سپاهان به مصاف حریفان قطری و اماراتی خود می‌روند.

کد خبر : 112255
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 بهمن 1398 - 6:07

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری فارس، تیم پرسپولیس که دو فصل پیش با برانکو نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد، فصل گذشته با همین مربی نتوانست از گروهش صعود کند و اکنون با یحیی گل‌محمدی وارد این مسابقات مهم شده است. سرخپوشان در مسابقه اول خود در لیگ قهرمانان میهمان تیم الدحیل قطر هستند. پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر با ۹ گل خورده مستحکم‌ترین خط دفاع باشگاهی ایران را دارد. البته سرخپوشان در دربی پایتخت دو گل از استقلال دریافت کردند که آسیب‌های خط دفاع پرسپولیس را عیان کرد. سرخپوشان در دفاع‌های کناری در آن بازی با مشکل روبه رو شدند.

از سویی دیگر با جذب استوکس تیم پرسپولیس تلاش کرده خط حمله‌ خود را هم تقویت کند. الدحیل هم ستاره‌هایی مثل یوسف مساکنی، ادمیلسون برزیلی و بن عطیه مراکشی و… را در اختیار دارد اما جالب است که تیم الدحیل در آخرین بازی خود در لیگ ستارگان قطر یک بر صفر بازی را به الریان واگذار کرده است. الریانی که مدتی پیش در پلی آف آسیا ۵ گل از استقلال دریافت کرد. با این حال هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

گل‌محمدی قطعا پرسپولیس را با برنامه منطقی به مصاف الدحیل خواهد فرستاد. اهالی فوتبال همگی امیدوارند که پرسپولیس مقابل الدحیل قطر به پیروزی برسد. پرسپولیس ساعت ۱۸:۴۵ به وقت تهران به مصاف حریف قطری خود خواهد رفت.

دیگر مسابقه این گروه ساعت ۱۸:۲۵ بین شارجه امارات و التعاون عربستان برگزار خواهد شد.

داوران ازبکستانی این مسابقه را قضاوت خواهند کرد. اسامی داوران به شرح زیر است:

داور: عظیم موف عزیز

کمک ها: سرازیت دینوف رسلان – عثمانوف آلی شهر

داور چهارم: ایلیگیز تانتاشف

ناظر داوری: محمدصالح سوبیخیدین از مالزی

نماینده مسابقه: جونگ تانام از کره جنوبی

_———————————————————————————————————————————————

گروه D ؛ العین امارات – سپاهان ایران؛ گام اول طوفان زرد آسیا

سپاهان روز دوشنبه ساعت ۱۸:۲۰ در امارات به مصاف العین خواهد رفت. سپاهان هم یکی از تیم‌های قدرتمند و آماده ایرانی است که در حال حاضر در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گرفته است. زردپوشان اصفهانی در این فصل فقط یک باخت آورده‌اند اما ۹ تساوی هم در کارنامه دارند. امیر قلعه‌نویی تیمی پر مهره ساخته که نفرات ذخیره‌ هم مثل نفرات اصلی با کیفیت هستند. خود قلعه‌نویی نیز گزینه سرمربیگری تیم ملی بود که در نهایت با مخالفت باشگاه سپاهان از این تیم جدا نشد و قید تیم ملی را زد. العین امارات هم حریف نام آشنایی برای تیم‌های ایرانی است. تیمی که بازیکنانی چون کایو برزیلی را در اختیار دارد و می تواند در خانه برای هر تیمی خطرناک باشد.

هر دوتیم آخرین بازی های لیگ خود را با تساوی به پایان رسانده‌اند. سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شد و العین هم با نتیجه مساوی یک بر یک مقابل شارجه متوقف شد.

سپاهان هم قطعا در این بازی در درجه اول به دنبال گل نخوردن و امتیاز گرفتن است و بعد نیم نگاهی به برد و گرفتن سه امتیاز در خانه حریف دارد. درخشش زرد پوشان اصفهانی در امارات هم باعث افتخار فوتبالدوستان ایرانی خواهد بود. سپاهان را طوفان زرد آسیا می‌نامند و امیدواریم این طوفان به در حاشیه خلیج فارس خوش بدرخشد.

دیگر بازی این گروه بین النصر عربستان و السد قطر از ساعت ۱۸:۴۵ آغاز می شود.


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.