لیگ برتر فوتبال از امروز وارد هفته چهارم می‌شود

هفته چهارم لیگ برتر در حالی آغاز می‌شود که استقلال برای جبران شکست پارسال در جم به مصاف پارس جنوبی این شهر می‌رود.

کد خبر : 83077
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 10:55

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”، هفته چهارم رقابت های لیگ برتر از امروز با برگزاری چهار بازی آغاز می شود. در حساس ترین بازیهای این هفته می توان به دربی اصفهان میان ذوب آهن و سپاهان، تقابل استقلال با پارس جنوبی جم و دیدار تیم های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان اشاره کرد.
پارس جنوبی – استقلال
استقلالی‌ها خاطره خوبی از بازی در جم ندارند. آن‌ها فصل گذشته در بازی‌ای که مقابل پارس جنوبی در جم برگزار کردند با نتیجه ۲ بر صفر به این تیم باختند تا روزهای تاریک استقلال با منصوریان به اواخر خود برسد.
با این حال امسال استقلال تیم خوبی با شفر دارد و می‌تواند با این مربی آلمانی هر تیمی را به زانو دربیاورد. البته پارس جنوبی هم دست و پا بسته نیست و نمایش خوبی که در فصل گذشته داشته در این فصل هم ادامه داده تا با ۴ امتیاز در رده هفتم قرار گیرد.
در حال حاضر استقلال هم با ۵ امتیاز در رده چهارم است. آبی پوشان پایتخت با روحیه خوبی پا به این دیدار می‌گذارند که دلیل آن پیروزی پرگل و ۳ بر صفر مقابل تراکتورسازی در هفته سوم است. همچنین پارس جنوبی هم توانست در ورزشگاه وطنی قائمشهر یک امتیاز از نساجی کسب کند.
ذوب آهن –سپاهان
دربی اصفهان دیدنی خواهد شد بخصوص اینکه امیر قلعه نویی فصل گذشته هدایت ذوب آهن را برعهده داشت و اکنون به تیم رقیب پیوسته است.
دو تیم همچنین نسبت به هزینه های یکدیگر گلایه هایی در رسانه ها داشتند و اکنون در میدان سبز  فوتبال باهم زورآزمایی خواهند کرد. هر دو تیم یک برد و دو مساوی کسب کرده اند. باید دید در این مسابقه کدام تیم اولین شکست را متحمل خواهد شد.
قلعه نویی قطعا شناخت خوبی از بازیکنان ذوب آهن دارد و کار سختی برای آنالیز تیم سابقش ندارد ولی امید نمازی شاید به خوبی با تیم سپاهان و شگردهای مربیگری قلعه نویی آشنا نباشد.
ذوب آهن در این فصل مرتضی تبریزی را ندارد ولی ادی هرناندز در دربی اصفهان می‌تواند یک مهره تاثیرگذار باشد. سپاهان با ۶ گل زده قویترین خط حمله لیگ را تا این لحظه در اختیار دارد بنابراین سبزپوشان اصفهانی برای مهار این خط آتش کار دشواری خواهند داشت.
پرسپولیس – نفت مسجدسلیمان
پرسپولیس و پیکان تنها تیم های بدون گل خورده لیگ هستند. سرخپوشان این هفته به مصاف تیمی می‌روند که هنوز یک گل هم نزده است. بنابراین روی کاغذ می‌توان یک برد راحت را برای پرسپولیس متصور بود مگر اینکه یاران عبدالله ویسی در این هفته متحول شده باشند.
پرسپولیس هفته قبل در جو متشنج اهواز ۲ امتیاز از دست داد ولی این بار آنها در ورزشگاه آزادی به میدان می‌روند که ورزشگاه خانگی شان است با خیال راحت به میدان خواهند رفت. البته تنش بین لیدرهای باشگاه با بازیکنان می تواند دوباره چالشی روی سکوها برای پرسپولیس ایجاد کند که در آنصورت شرایط به سود نفت مسجدسلیمان رقم بخورد.
پرسپولیس با سوزاندن نفت می تواند در صدر باقی بماند وگرنه امکان دارد جایگاهش را در این هفته از دست بدهد. ۵ تیم در کمین نشسته اند تا پرسپولیس دچار لغزش شود. بنابراین پرسپولیس این روزها بیشتر از هر چیزی به اتحاد و همدلی نیاز دارد همدلی که از داخل تیم تا روی سکوها باید به وجود بیاید.
برنامه کامل دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر به شرح زیر است:
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ 
* سپیدرود رشت ………………………………. پدیده (ساعت ۱۸:۳۰)
* پیکان ……………………………….. گسترش فولاد (ساعت ۲۰:۳۰)
* پارس جنوبی جم ……………………….. استقلال (ساعت ۲۰:۳۰)
* فولاد ………………………………. نساجی مازندران (ساعت ۲۰:۳۰)
جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ 
*تراکتورسازی …………………………………….. سایپا (ساعت ۱۹:۴۵)
*ذوب آهن …………………………………….. سپاهان (ساعت ۲۰:۱۵)
*پرسپولیس ………………… نفت‌ مسجد سلیمان (ساعت ۲۰:۳۰)
*صنعت نفت آبادان ………. استقلال خوزستان (ساعت ۲۰:۳۰)

 

 

 

 



 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.