لیورپول ۲ (۷)- چلسی ۲ (۶)؛ استانبول، شعبه دوم آنفیلد!

لیورپول موفق شد با برتری در ضربات پنالتی مقابل چلسی، سوپرکاپ اروپا را فتح کند.

کد خبر : 103664
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 21:54

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از ورزش سه، لیورپول در شبی که ابتدا از چلسی عقب افتاد و در ادامه برتری خود را در مقابل این تیم از دست رفته دید، در نهایت در ضربات پنالتی حریف خود را مغلوب کرد تا استانبول بعد از فینال ۲۰۰۵ دوباره برای مرسی سایدی ها پیام آور شادی شود.

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اولین فرصت بازی در دقیقه ۹ برای لیورپول ایجاد شد اما ضربه فابینیو از گوشه محوطه در اختیار کپا قرار گرفت.

۲ دقیقه بعد این پدرو بود که از پشت محوطه لیورپول شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

پایگاه خبر ججین

در دقیقه ۱۶ محمد صلاح با ورود به محوطه جریمه شانس خوبی برای گلزنی ایجاد کرد اما ضربه بیرون پای او با عکس العمل خوب کپا همراه شد.

در دقیقه ۲۲ چلسی تا آستانه زدن گل اول پیش رفت اما بدشانس بود که ضربه محکم پدرو از گوشه محوطه به دیرک دروازه برخورد کرد.

پایگاه خبر ججین

دقایقی بعد لیورپول صاحب فرصت مناسبی برای گلزنی شد اما ضربه سر سادیو مانه در اختیار کپا قرار گرفت. در دقیقه ۳۲ متئو کواچیچ می توانست زننده گل اول چلسی لقب گیرد اما آدریان با واکنش خوب خود مانع رخ دادن این اتفاق شد.

اما در دقیقه ۳۶ چلسی بالاخره به گل رسید. پاس فوق العاده پولیسیچ در محوطه جریمه به اولیویه ژیرو رسید و او با یک ضربه زمینی و دقیق زننده گل اول تیمش لقب گرفت.

پایگاه خبر ججین

پایگاه خبر ججین

دقایقی بعد کریستن پولیسیچ با نفوذی دیدنی گل دوم را نیز به ثمر رساند اما این گل به درستی آفساید اعلام شد و نیمه نخست با برتری ۰-۱ چلسی به پایان رسید.

اما لیورپول نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در همان ابتدا به گل تساوی رسید. پای پشت مدافعان با اثرگذاری مفید فرمینو همراه بود تا سادیو مانه در دهانه دروازه و در موقعیتی بسیار خوب گل تساوی را به ثمر برساند.

پایگاه خبر ججین

پایگاه خبر ججین

لحظاتی بعد لیورپول خیلی سریع فرصت داشت تا گل دوم را نیز به ثمر برساند اما ضربه تماشایی فابینیو با اختلاف کمی از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۲ امرسون با نفوذ در محوطه فرصت خوبی برای خلق موقعیت داشت اما تعلل او در ارسال پاس باعث ار دست رفتن موقعیت برای ژیرو شد.

در ادامه جریان بازی کمی آرام شد و حملات چلسی منجر به ایجاد خطر بزرگی نمی شد. در دقیقه ۶۷ سادیو مانه از زاویه ای بسته اقدام به ضربه زدن کرد که توپ در اختیار کپا قرار گرفت.

پایگاه خبر ججین

اما در دقیقه ۷۵ لیورپول بدشانس بود که به گل دوم نرسید. ضربه زمینی محمد صلاح از درون محوطه با مهار زیبای کپا مهار شد و در ریباند ضربه محکم فن دایک با عکس العمل فوق العاده کپا و در ادامه دیرک دروازه همراه شد تا نتیجه تساوی در بازی پا برجا بماند.

در دقیقه ۸۳ این بار مونت دروازه لیورپول را باز کرد که مجددا آفساید اعلام شد. در دقیقه ۸۳ سادیو مانه در موقعیتی تک به تک می توانست گل دوم لیورپل را به ثمر برساند اما ضربه او عرض دروازه را طی کرد تا در نهایت بازی با تساوی ۱-۱ به پایان برسد.

اما لیورپول اوقات اضافه را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۹۴ به گل رسید. پاس به بیرون فرمینو با ضربه تماشایی سادیو مانه طاق دروازه همراه شد و لیورپول از چلسی پیش افتاد.

پایگاه خبر ججین

در دقیقه ۹۷ آبراهام در موقعیتی تک به تک می توانست گل تساوی چلسی را به ثمر برساند اما آدریان عکس العمل خوبی نشان داد.

اما در دقیقه ۹۹ چلسی با خطای آدریان روی آبراهام به پنالتی دست یافت که جورجینیو با یک ضربه آرام و نرم موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

پایگاه خبر ججین

در دقیقی ۱۰۴ چلسی تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت اما ضربه آبراهام روی پاس پدرو در دهانه دروازه با حداقل اختلاف به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۱۲ مونت فرصت خوبی برای زدن گل سوم داشت اما آدریان به زیبایی ضربه او را مهار کرد و لحظاتی بعد شوت پدرو با اختلاف کمی از کنار دروازه لیورپول به بیرون رفت و در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

ضربات پنالتی:

لیورپول: روبرتو فرمینو- گل

چلسی: جورجینیو- گل

لیورپول: فابینیو- گل

چلسی: راس بارکلی- گل

لیورپول: اوریگی- گل

چلسی: میسون مونت- گل

لیورپول: آرنولد- گل

چلسی: امرسون- گل

لیورپول: محمد صلاح- گل

چلسی: تامی آبراهام- آدریان گرفت

 


 

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.