لیورپول با دومین شکست متوالی دومین جام فصلش را از دست داد/ بایرن مونیخ در زمین شالکه به نیمه نهایی رسید/ بازی میلان و یوونتوس موقتا لغو شد

پس از جام طلایی لیگ برتر انگلیس، رؤیای سه‌گانه هم برای تیم فوتبال لیورپول بر باد رفت.

کد خبر : 113185
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1398 - 22:22

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال چلسی با برتری ۲ بر صفر خانگی مقابل لیورپول به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس راه یافت.

در این بازی مرحله یک هشتم نهایی قدیمی‌ترین جام باشگاهی دنیا به میزبانی ورزشگاه «استمفوردبریج» اشتباه فابینیو، شوت ویلیان و اشتباه وحشتناک آدریان، سنگربان لیورپول را در پی داشت و به این ترتیب چلسی در دقیقه ۱۳ به گل اول رسید.

تیم لندنی پس از اینکه با برتری نیمه اول را به پایان رساند، توسط بارکلی در دقیقه ۶۴ به گل دوم رسید. حملات دو تیم در ادامه گلی در پی نداشت و چلسی با برتری ۲ بر صفر به جمع هشت تیم برتر جام حذفی انگلیس راه یافت.

به این ترتیب لیورپول پس از اینکه با شکست مقابل واتفورد در ابتدای هفته فرصت قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر انگلیس را از دست داد، با دومین باخت متوالی دومین جام داخلی فصل پس از جام اتحادیه را هم دور از دستانش دید و رؤیای کسب سه‌گانه برای تیم کلوپ به باد رفت.

 

بایرن مونیخ در زمین شالکه به نیمه نهایی رسید

تیم فوتبال بایرن مونیخ با برتری یک بر صفر در زمین شالکه در دومین بازی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی آلمان به جمع چهار تیم برتر این جام راه یافت.

جاشوا کیمیش در دقیقه ۴۰ بایرن را صاحب گل کرد و در نهایت تیم مونیخی با حفظ این نتیجه به نیمه نهایی جام حذفی آلمان رسید.

جام حذفی آلمان| بایرن مونیخ در زمین شالکه به نیمه نهایی رسید

براساس این گزارش، در دیگر بازی این مرحله، زابروکن با برتری در ضربات پنالتی مقابل فورتونادوسلدورف به جمع چهار تیم برتر جام حذفی آلمان راه یافت.

 

بازی میلان و یوونتوس موقتا لغو شد

مسابقه برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا بین یوونتوس و میلان که طبق برنامه قبلی قرار بود چهارشنبه شب برگزار شود به علت شیوع ویروس کرونا موقتا کنسل شده است.

طبق تصمیمی که به زودی رسمی خواهد شد، هیچ کدام از گزینه‌های برگزاری بازی با حضور تماشاگر و یا پشت درهای بسته انجام شدنی نیست.هنوز مشخص نیست  آیا هفته آینده ۲ تیم به مصاف یکدیگر می‌روند یا زمان دیگری برای این مسابقه در نظر گرفته می‌شود.

 


 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.