قیمت طلا، دلار، قیمت سکه و قیمت ارز/ دوشنبه ۹۸/۰۸/۱۲

قیمت سکه تمام‌‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۳میلیون و ۹۸۵ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۰۷ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت دلار در بازار آزاد ۱۱هزار و ۲۸۵ تومان رسیده است.

کد خبر : 107708
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آبان 1398 - 9:25

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۹۸۵ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۹۵۵ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۶۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۲۶۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۳۹ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۰۷ هزار و ۲۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۵۱۴٫۲ دلار معامله می‌شود.

در عین حال در بازار ارز نیز تقاضا برای ارز کم شده و فقط خریداران واقعی در این بازار هستند. بازاری‌ها می‌گویند: تقاضای کاذب دیگر برای دلار نداریم و با توجه به افت و خیزهایی که در سال قبل داشت و آرامش نسبی ماه‌های اخیر دیگر کسی به‌نیت سرمایه گذاری وارد این بازار نمی‌شود.

هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد ۱۱ هزار و ۲۸۵ تومان، قیمت درهم امارات ۳ هزار و ۱۱۶ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۴ هزار و ۷۰۶ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱هزار و ۲۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱هزار و ۱۵۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان است.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.