قیمت طلا، دلار، سکه و ارز/ سه دوشنبه ۹۸/۱۲/۲۰

هم اکنون در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۰۱ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۵ میلیون و ۹۸۵ هزار تومان و قیمت دلار ۱۵ هزار و ۴۲۰ تومان است.

کد خبر : 113550
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1398 - 9:22

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۵ میلیون و ۹۸۵ هزار تومان و طرح قدیم ۵ میلیون و ۹۳۵ هزار تومان است.

ضمن آنکه قیمت نیم سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۱۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۷۷۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۷۰ هزار تومان تعیین شده و به فروش می رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۶۰۱ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۸۰۴ هزار و ۵۰۰ تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۶۴۸ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۶۷۴ دلار معامله می‌شود.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت دلار ۱۵ هزار و ۴۲۰ تومان، درهم امارات ۴ هزار و ۲۳۵ تومان، یورو  ۱۷ هزار تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۵ هزار تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۶ هزار و ۷۰۰ تومان است.


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.