قیمت سکه و ارز در بازار آزاد / دلار ۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان

قیمت دلار در بازار تهران ۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی ۵ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان ثبت شده است.

کد خبر : 86408
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1397 - 9:38

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین،  امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۵ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۹۵۱ هزار تومان معامله شد.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی دو میلیون و ۶۱۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز ۴۹۴ هزار  تومان ارزش‌گذاری شده بود، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۱۹۲ دلار معامله می‌شود.

امروز در بازار آزاد قیمت دلار ۱۷ هزار تومان، قیمت یورو ۲۰ هزار و ۱۷۳ تومان, قیمت پوند ۲۲ هزار و ۶۵۶ تومان و قیمت درهم امارات ۴۷۲۴ تومان شد.

قیمت یورو در مرکز مبادلات ارزی  ۴۸۷۵ تومان اعلام شده است درحالی که نرخ این ارز در بازار آزاد طی روزهای اخیر به ۲۰ هزار تومان رسیده است. هم اکنون یورو دولتی با آزاد بیش از ۱۵ هزار تومان اختلاف دارد.

در معاملات رسمی، قیمت درهم امارات نیز ۱۱۴۳ تومان ثابت مانده است درحالی که قیمت این ارز در بازار آزاد ۴۵۶۸ تومان است؛ ضمن اینکه پوند انگلیس نیز در مرکز مبادلات ۵۴۷۲ تومان قیمت خورده درحالی که این ارز در بازار آزاد بیش از ۲۱ هزار تومان فروخته می شود.

 


 

 

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.