قیمت روز مسکن امروز ۱۳۹۷/۱۰/۸

بررسی قیمت روز مسکن در تهران حاکی از آن است که یک واحد ۱۱۴ متری واقع در نارمک با قیمت ۱.۲ میلیارد تومان واحد مسکونی ۱۱۹ متری واقع در ونک با قیمت ۴۰۰ میلیون تومان معامله شده است.

کد خبر : 91912
تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 - 8:11

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، یک واحد مسکونی ۵۰ متری با عمر ۴۷ سال واقع در منطقه ۱۵ به قیمت ۱۶۱ میلیون تومان یعنی هر مترمربع ۳ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان معامله شده است.

در منطقه ۷ محله اندیشه واحد مسکونی ۷۳ متری ۱۷ ساله به قیمت ۸۳۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۱۱ میلیون و ۴۱۹ هزار تومان)، آپارتمان ۶۰ متری ۱۶ ساله در سلسبیل به قیمت ۳۹۰ میلیون تومان، واحد ۴۳ متری در جمهوری با عمر ۱۵ سال به قیمت ۲۵۰ میلیون تومان (هر متر مربع حدود ۵ میلیون و ۸۴۱ هزار تومان) و واحد ۱۱۹ متری واقع در ونک که ۲۵ سال از ساخت آن گذشته به قیمت ۴۰۰ میلیون تومان فروخته شده است.

همچنین یک واحد مسکونی ۱۱۰ متری نوساز با پارکینگ و انباری در تهرانپارس با قیمت ۸۲۰ میلیون تومان و آپارتمان ۶۳ متری در منطقه ۵ (آپادانا) با عمر ۱۳ سال به قیمت ۷۳۵ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۱۱ میلیون و ۷۲۶ هزا رتومان) معامله شده است.

در نارمک یک واحد مسکونی ۱۱۴ متری نوساز با قیمت هر مترمربع ۱۱ میلیون تومان و مجموع یک میلیارد و ۲۵۴ میلیون تومان معامله شده است.

در تولید دارو یک واحد مسکونی ۴۲ متری به قیمت ۱۹۳ میلیون تومان، آپارتمان ۵۳ متری واقع در ازگل با عمر ۵ سال به قیمت ۴۵۸ میلیون تومان و معامله واحد مسکونی ۱۰۵ متری ۸ ساله در صادقیه به قیمت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در سامانه املاک و مستغلات ثبت شده است.

در منطقه ۳ محله دروس یک واحد ۹۸ متری که ۲۴ سال از ساخت آن می‌گذرد برای خریدار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه داشته، این واحد دارای پارکینگ و انباری است. یک دستگاه آپارتمان ۶۶ متری در چیذر نیز به قیمت یک میلیارد و ۶۵ میلیون تومان یعنی هر مترمریع حدود ۱۶ میلیون و ۲۹ هزار تومان معامله شده است.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.