«قانون مورفی» به صدرنشینی «مارموز» پایان می‌دهد؟

صدر گیشه طبق روال این هفته‌ها همچنان در قرق دو فیلم «مارموز» و «بمب، یک عاشقانه» است که حالا با اکران تازه‌ترین ساخته رامبد جوان باید ببینیم بالانشین گیشه این هفته تغییر خواهد کرد.

کد خبر : 92311
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 دی 1397 - 4:00

پایگاه خبر ججین

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین،از چهارشنبه ۱۲ دی ماه فیلم سینمایی «قانون مورفی» به کارگردانی رامبد جوان نمایش خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده است تا احتمالا رقیب جدی برای دو فیلم «مارموز» و «بمب، یک عاشقانه» که حالا چند هفته‌ای است در صدر پرفروش‌ها جا خوش کرده‌اند، را بگیرد.
ساخته جدید جوان که یک کمدی اکشن است و قصه های متقاوتی را از شخصیت‌های فیلم روایت می‌کند بازیگرانی چون امیر جدیدی، امیر جعفری، هادی کاظمی، سروش صحت و رامبد جوان در آن ایفای نقش می‌کنند.
اما در مقایسه فروش فیلم‌ها این هفته با هفته گذشته تنها «اتاق تاریک» ساخته روح‌الله حجازی با دو پله صعود به رده پنجم پرفروش رسیده است و «میلیونر میامی» به کارگردانی مصطفی احمدی که از ابتدای اکران رده چهارم را قرق کرده بود این هفته با دو پله سقوط و با فروش ۱۸۷ میلیون تومانی به رده هفتم رسیده است.
«اتاق تاریک» که با موضوع کودک آزاری و در واقع درباره کودکان ساخته شده روایت فرهاد و هاله است که فصل جدید زندگی خود را آغاز کرده اند و این سرآغاز تغییرات دیگری است که آنها را در مواجهه با مسائل جدیدی قرار می دهد.
ساره بیات، ساعد سهیلی، محمد امامی، امیررضا رنجبران، مروارید کاشیان، ژیلا دایی، رضا احمدی و سیدعلیرضا میرسالاری بازیگران این فیلم هستند.
«میلیونر میامی» با ژانر کمدی نیز هنرمندانی چون حمید فرخ‌نژاد، علی قربان‌زاده، طناز طباطبایی، صابر ابر، افسانه بایگان و آتیلا پسیانی ایفای نقش می‌کنند.

**اول؛ مارموز
اما فیلم سینمایی «مارموز» در سومین هفته اکران در ۱۲۴ سالن سینما یک میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان فروخته است تا در مجموع با ۳ میلیارد و ۸۳۶ میلیون تومان عنوان پرفروش‌های فیلم هفته را به خود اختصاص دهد.
این فیلم با مضمونی کمدی و سیاسی روایتگر داستان زندگی شخصی به نام «قدرت» با بازی حامد بهداد است که سودای رسیدن به قدرت دارد.
حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، رضا ناجی، مانی حقیقی، محمد بحرانی، عیسی یوسفی پور، سیاوش چراغی پور، مرتضی زارع، بهزاد قدیانلو و فرهان معین‌زاده همراه با گروه موسیقی «بُمرانی» بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

**دوم؛ بمب، یک عاشقانه
«بمب؛ یک عاشقانه» به کارگردانی پیمان معادی نیز در چهارمین هفته نمایش، ۱۲۴ میلیون تومان فروخته است.
این فیلم در مجموع ۴ میلیارد و ۵۹۲ میلیون تومانی فروخته است تا در صدر پرفروش ترین فیلم این روزها قرار گیرد اما در فروش هفتگی همچنان پایین تر از مارموز است.
در خلاصه داستان «بمب؛ یک عاشقانه» آمده است: در بحبوحه‌ جنگ ایران و عراق در سال۱۳۶۷، تهران بی‌وقفه بمباران می‌شد. عشق، محبت، امید، زندگی و ترس از مرگ را در رو‌زهای پر اضطراب آن زمان برای مردمی که درگیر جنگ بودند از بین می‌برد. اغلب عشق به سختی درک می‌‍شود اما مرگ واقعیتی است ترسناک. «بمب؛ یک عاشقانه» نشان می‌دهد که عشق و امید چطور حتی در مواجهه با تاریکی مرگ، راهشان را پیدا می‌کنند. روایت انسان‌هایی است که هیچ‌گاه فرصت عاشق شدن و به دلخواه خود زندگی کردن را نداشته‌ و تنها برای لقمه نانی به سختی کار کرده‌اند. این فیلم روایت انسان‌هایی است که در استبداد زمان و مکان به دام افتاده‌اند اما گویی که آرزوهای برباد رفته‌ آن‌ها هم‌چنان گریبان‌گیر ما است. گویی با تمام آن آرزوها از دوردست‌ها آمده‌اند و به انتظار هستند که داستانشان روایت شود، یا شاید کسی دوباره آن‌ را زندگی کند: داستانی از عشقی انسانی و ساده.
لیلا حاتمی، پیمان معادی، سیامک انصاری، حبیب رضایی، سیامک صفری، صبا گرگین پور، معصومه قاسمی‌پور، رامین پورایمان، بهادر مالکی‌، شهروز آقایی‌پور، ارشیا عبداللهی، نیوشا جهانی، باران معادی و محمود کلاری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

**سوم؛ کلمبوس
فیلم سینمایی «کُلمبوس» ساخته هاتف علیمردانی نیز در چهارمین هفته اکران خود در ۱۳۸ سالن سینما ۶۷۰ میلیون تومان فروخته است تا در مجموع فروش ۲ میلیارد و ۳۱۹ میلیون تومانی را تجربه کند و همچنان در رده سوم پرفروش‌های هفته قرار گیرد.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در این روزهای سرد، در این روزهای سخت، بروم یا بمانم؟!
فرهاد اصلانی، سعیدپورصمیمی، شبنم مقدمی، مجید صالحی با حضور هانیه توسلی و فریده سپاه منصور، گیتی قاسمی، عرفان ابراهیمی، میترا رفیع، فرنوش نیک اندیش، تورج الوند و نیما نیک‌طبع هنرمندانی هستند که در «کُلمبوس» ایفای نقش کرده‌اند.

**چهارم؛ پاستاریونی
فیلم سینمایی «پاستاریونی» به کارگردانی سهیل موفق که از این هفته سینمای سرگروه خود را به «قانون مورفی» داده با اکران در ۹۷ سالن سینما ۳۱۸ میلیون تومان فروخته است.
پاستاریونی در مجموع پنج هفته نمایش نیز یک میلیارد و ۷۹۸ میلیون تومان فروخته است و همچنان در رده چهارم پرفروش های هفته قرار دارد.
در خلاصه داستان فیلم سینمایی «پاستاریونی» آمده است: دور پولاتو کش ماست بنداز. کش میچسبه به پول، موقع خرج کردن سختت میشه پولاتو دربیاری، اونوقت کمتر خرج میکنی.
در این فیلم هنرمندانی چون سام درخشانی، بهاره رهنما، گوهرخیراندیش، محمد نادری، کمند امیرسلیمانی، مهتاب ثروتی، امید روحانی، حمیدرضا فلاحی، مهدی باقربیگی و حمید سپیدنام ایفای نقش می‌کنند.
به گزارش ایرنا، این هفته فروش فیلم‌ها به ترتیب از رده پنجم تا نهم نیز به فیلم‌های «اتاق تاریک» ساخته روح‌الله حجازی با ۲۸۵ میلیون تومان، «دزد و پری» به کارگردانی حسین قناعت با ۲۰۲ میلیون تومان، «میلیونر میامی» ساخته مصطفی احمدی با ۱۸۷ میلیون تومان، «پیشونی سفید ۲» به کارگردانی سیدجواد هاشمی با ۱۰۴ میلیون تومان و «مغزهای کوچک زنگ زده» ساخته هومن سیدی با ۹۶ میلیون تومان فروش اختصاص دارد.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.