قاسمی مصوبه نژادپرستانه مجلس رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن محکومیت مصوبه نژادپرستانه مجلس رژیم صهیونیستی گفت: آپارتاید در فلسطین اشغالی با همت و مقاومت ملت فلسطین برچیده خواهد شد.

کد خبر : 81503
تاریخ انتشار : جمعه 29 تیر 1397 - 20:19

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین به نقل از خبرگزاری تسنیم، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص تصویب قانون نژادپرستانه دولت یهود در مجلس رژیم صهیونیستی، ضمن محکومیت این اقدام اظهار داشت: رژیم نامشروع و نژادپرست صهیونیستی بر اساس اشغال فلسطین و قتل‌عام صاحبان اصلی سرزمین آن شکل گرفته و اقدام اخیر پارلمان این رژیم تأیید دیگری بر ماهیت و رویکرد نژادپرستانه این رژیم در طول ۷۰ سال گذشته است.

قاسمی افزود: حمایت همه‌جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی و اقدام دولت ترامپ در انتقال سفارت این کشور به قدس و تلاش برخی از کشورهای عربی در عادی‌سازی روابط با غاصبان سرزمین فلسطین و عدم مجازات این رژیم به‌دلیل نقض قوانین و مقررات بین المللی و کشتار روزانه مردم مظلوم فلسطین، موجب گستاخی آنان در تداوم سیاست یهودی‌سازی فلسطین و پاکسازی قومی آن شده که بی‌شک بی‌ثباتی و افزایش ناامنی بیشتر را در منطقه به‌دنبال خواهد داشت.

قاسمی با اشاره به اینکه عصر نژادپرستی و  آپارتاید به پایان رسیده تأکید کرد: نژادپرستی در فلسطین اشغالی نیز با همت و مقاومت مردم فلسطین و ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان برچیده خواهد شد.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.