فروزان: هواداران دعا کنند رکورد کلین شیت را بزنم

گلر تراکتورسازی در مورد شرایط تیمش و همچنین رکورد شخصی خودش صحبت کرد.

کد خبر : 97240
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 فروردین 1398 - 6:27

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، محسن فروزان  در خصوص شرایط این روزهای تراکتورسازی اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی در تیم حاکم است و تمرینات خوبی پشت سر می‌گذاریم و با آمادگی و انگیزه کامل منتظر بازی‌های آینده هستیم تا بازهم با کسب نتایج خوب بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

فروزان در مورد رسیدن تراکتور به کورس قهرمانی پس از شروع نه چندان خوب در لیگ گفت: ما ابتدای فصل تغییرات زیادی داشتیم و اکثر بازیکنان ما امسال برای اولین بار بود در کنار هم قرار می‌گرفتند و مدتی زمان لازم بود که با هم هماهنگ شویم و در تیم جا بیافتیم و به همین خاطر اوایل فصل نتایج خوبی نگرفتیم و مدتی طول کشید تا به سطح کیفی مورد نظر برسیم.

وی در رابطه با شانس بالای قهرمانی تراکتورسازی گفت: اصلاً به این مسائل فکر نمی‌کنیم. صحبت در مورد قهرمانی از الان هم تمرکز تیم را می‌گیرد و هم ممکن است در پایان باعث ناراحتی و دلشکستگی هواداران شود و دوست نداریم به این موضوع دامن بزنیم. لیگ سخت و فشرده‌ای داریم و هر اتفاقی ممکن است بیافتد. باید ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود و اگر همه چیز درست پیش رفت در بازی با فولاد می‌توانیم در مورد قهرمانی صحبت کنیم.

گلر تراکتورسازی با اشاره به اینکه گفته می‌شود تراکتورسازی بازی‌هایش از رقبا آسان‌تر است و مسیر هموارتری برای قهرمان شدن دارد هم گفت: به هیچ وجه این موضوع را قبول ندارم. ما این هفته با سپیدرود بازی داریم که تیم شهر خودم است. فکر می‌کنید این بازی آسان است؟ سپیدرود از تیم‌های خوب لیگ است که در حال حاضر دارد تلاش می‌کند رتبه‌اش را در جدول بهبود دهد و در بین تیم‌هایی که احتمال سقوط دارند نباشد و مطمئن باشید بازی سختی خواهد بود و همینطور بازی‌های بعدی هرکدام سختی خودش را دارد. از طرفی ما اگر الان در رتبه دوم جدول هستیم دلیلش این است که سپاهان و پدیده و استقلال را شکست دادیم و اینطور نبوده که همه‌اش بازی آسان داشته باشیم.

فروزان در مورد بسته ماندن دروازه‌اش در ۷ بازی پیاپی عنوان کرد: این اتفاق چند دلیل دارد که یکی از آنها تمرینات اختصاصی است که انجام می‌دهم. من در روز سوای تمرینات تیمی وقت دیگری را هم برای تمرینات اختصاصی می‌گذارم تا هر بازی در اوج آمادگی باشم و دیگر اینکه نقش پررنگ خط دفاع و هافبک‌های دفاعی ما در این آمار نباید نادیده گرفته شود. شاید کلین شیت رکوردی باشد که در نهایت پای گلر نوشته شود ولی نقش سایر بازیکنان در آن انکار شدنی نیست. در حال حاضر تراکتور ۲ ستاره در تیم خود دارد که مهره‌های هجومی و مهره‌های دفاعی هستند. در خط جلو استوکس برای آقای گلی میجنگد و در عقب ما به دنبال ثبت رکورد کلین شیت هستیم. امیدوارم با دعای هواداران این اتفاق برای من و برای تراکتورسازی بیافتد.

وی در مورد اینکه ممکن است توجه بیش از حد به کلین شیت تمرکز او را بگیرد هم توضیح داد: اصلاً اینطور نیست و به نظرم این موضوع باعث می‌شود انگیزه بیشتری برای حضور در زمین پیدا کنم و اگر تلاش من گل نخوردن باشد چه چیزی برای تیم ما بهتر از بسته ماندن دروازه است.

گلر تراکتور در مورد تلاشش برای شکستن رکورد کلین شیت لیگ برتر هم گفت: من پیش از این یک بار در لیگ یازدهم تا یک قدمی رکورد زدن رفته بودم ولی گل خطایی که در بازی با پرسپولیس روی اشتباه داور به ثبت رسید مانع از رکورد زدن من شد و حالا انگیزه زیادی دارم تا در بازگشت دوباره به تراکتورسازی این رکورد را به ثبت برسانم.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.