فرمانده سپاه: انتقام‌گیری در جغرافیای وسیع، در طول زمان و با تاثیر‌های تعیین کننده خواهد بود

فرمانده کل سپاه گفت: ترور سردار سلیمانی نقطه آغازی برای پایان حضور آمریکا در منطقه است. این عبارت ثبت شود، زیرا بعد‌ها همه تحقق آن را خواهند دید.

کد خبر : 110384
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398 - 16:45

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار سلامی فرمانده کل سپاه در گفت‌گو با خبرگزاری صدا وسیما گفت: ترور سردار شهید قاسم سلیمانی یک انتقام گیری راهبردی را در پی دارد که مطمئناً به حضور آمریکا در منطقه پایان خواهد داد. ترور سدار سلیمانی، باعث شکل گیری یک انرژی جدید در جغرافیای وسیع به صورت خود جوش، آتش به اختیار و مصمم برای یک انتقام گیری سخت می‌شود. این انتقام گیری در جغرافیای وسیع در طول زمان و با تاثیر‌های تعیین کننده خواهد بود.

فرمانده کل سپاه گفت: آمریکایی‌ها با این اقدام خود، آغازی برای پایان حضور خود ساختند و ترور سردار سلیمانی نقطه آغازی برای پایان حضور آمریکا در منطقه است. این عبارت ثبت شود، زیرا بعد‌ها همه تحقق آن را خواهند دید.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: ترور سردار سلیمانی پایان سردار سلیمانی نیست بلکه آغاز جدیدی بر سردار سلیمانی است و او خود یک مسیر و مکتب از جهاد و مبارزه ضد مستکبران است.

وی گفت: امروز جبهه مقاومت، علاوه بر آرمان‌های قبلی، انتقام خون سردار رشید اسلام ابومهدی المهندس و سردار شهید قاسم سلیمانی و همراهان شهید آنان را خواهند گرفت و این ده نفر امروز بیرق دار یک حرکت جدید در جهان اسلام هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اقدام آمریکایی‌ها در ترور سردار قاسم سلیمانی یک خطای بسیار بزرگ بود.

سردار سلامی افزود: آمریکایی‌ها هر چه در سال‌های گذشته تلاش کردند که خود را دوست ملت‌ها نشان بدهند و ملت‌های مستقل و آزاد از جمله ملت ایران را در مقابل نظام‌های خود قرار دهند و سال‌ها عملیات سیاسی، روانی و رسانه‌ای گسترده و قدرتمندبرای تسخیر دل‌های جوانان در جهان اسلام انجام داده بود، با ترور سردار بزرگ قاسم سلیمانی، همه این تلاش‌ها و هزینه‌های شان از بین رفت. سیاست آمریکا در جهان اسلام با ترور سردار شهید قاسم سلیمانی فرو پاشید.

فرمانده کل سپاه افزود: مردم عراق در بغداد، کربلا و نجف، از فرمانده بزرگ ابو مهدی المهندس و سردار قاسم سلیمانی، یک مشایعت­ و تشییع بسیار قوی و پر حجم را ترسیم کردند و امروز در هر نقطه از دورترین نقاط عالم اسلام هم هر مسلمانی اشک می‌ریزد.

سردار سلامی گفت: کینه و نفرتی که آمریکایی‌ها به پیکره جهان اسلام تزریق کردند، به صورت طبیعی یک انرژی جدید برای یک نبرد علیه آمریکایی‌ها در یک جبهه وسیع و نه در یک نقطه به وجود آورد.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.