فراخوان جشنواره داستان‌نویسی رضوی به زبان ترکی

فراخوان دومین جشنواره ملی داستان‌نویسی رضوی به زبان ترکی اعلام شد.

کد خبر : 100905
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 تیر 1398 - 8:18

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان هم‌زمان با دهه کرامت، دومین جشنواره داستان‌نویسی رضوی به زبان ترکی را در گروه‌های سنی زیر ۱۵ سال، ۱۵ تا ۲۹ سال و بالای ۲۹ سال برگزار می‌کند.

اهداف این جشنواره، اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی از رهگذر داستان‌نویسی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره اهل‌ بیت (ع) به ویژه امام ‌رضا (ع)، همچنین گرامی‌داشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام‌ رضا (ع) عنوان شده است.

محورهای جشنواره نیز سبک زندگی و سیره زندگی امام ‌رضا (ع)، تعالیم و آموزه‌های رضوی با رویکرد کار، تلاش، رونق تولید و خدمات‌رسانی، آثار هجرت امام ‌رضا (ع) به ایران، خاندان، اصحاب و یاران امام ‌رضا (ع)، فرهنگ زیارت، امام ‌رضا (ع)، خانواده، کودکان و نوجوانان است.

علاوه بر این، داستان بلند و رمان، داستان کوتاه و داستانک (داستان بسیار کوتاه) بخش‌های جشنواره ملی اشراق شمس است و علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره و دریافت فراخوان می‌توانند به آدرس اینترنتی http://zanjan.farhang.gov.ir مراجعه  کنند و از طریق شماره تلفن ۳۳۵۶۶۱۴۷-۰۲۴ با دبیرخانه جشنواره ملی رضوی استان زنجان تماس بگیرند.


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.