عمو پورنگ نوروز ۱۳۹۹ با «بچه محل» به شبکه ۲ می‌آید

«بچه محل» عنوان برنامه‌ای جدید با حضور «عمو پورنگ» است که نوروز ۱۳۹۹ از شبکه ۲ سیما روانه آنتن می‌شود.

کد خبر : 112968
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اسفند 1398 - 7:04

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، امیرمحمد متقیان به بازگشت عمو پورنگ با برنامه‌ای تلویزیونی اشاره کرد که هم بخش نمایشی و هم بخش استودیویی دارد. حالا از شبکه ۲ خبر می‌رسد که ۳۰ درصد از تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی پیشرفت داشته است. مجموعه «بچه محل» که به صورت نمایشی و استودیویی با حضور کودکان و نوجوانان در دست تولید است تاکنون ۳۰ درصد تصویربرداری شده است و نوروز ۱۳۹۹ از آنتن شبکه ۲ سیما روانه آنتن می‌شود.

«بچه محل» با اجرای داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده، کارگردانی احمد درویش علیپور و نویسندگی محمد درویش‌علیپور در گروه کودک و نوجوان شبکه ۲ سیما تولید می‌شود از دو بخش نمایشی و استودیویی تشکیل و علاوه بر تغییرات محتوایی و فضای برنامه برای بخش استودیویی دکوری ویژه طراحی و اجرا شده است.

ساخت این برنامه با ایده‌‌ای نو و فضایی جذاب و مفرح، اضافه شدن بازیگران جدید و بهره‌گیری از دکوری متفاوت پس از پایان سه گانه «محله گل و بلبل» پاسخی است به توجه مخاطبان کودک و نوجوان به این برنامه و محبت‌ آنها نسبت به «عمو پورنگ» و تیم برنامه‌سازی که بیش از ۲۰۰ برنامه  متفاوت برای کودکان تولید کرده‌ا‌ند.

داریوش فرضیایی، نعیمه نظام‌دوست، نادر سلیمانی، ملیکا شریفی‌نیا و … از جمله بازیگران «بچه محل»اند و همچنین فروزان بهرام‌پور، محمد اعلمی و عارفه عباسی و سینا رستگاری عروسک‌گردان‌های این مجموعه‌اند و شوکت حجت، سامان مظلومی، نازنین حقیری و زینب غروی نیز به ترتیب صداپیشگی عروسک های‌یاور، داور، باور و امید همه را به عهده دارند.


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.