طرح «حمایت از کالای ایرانی» مجدداً در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد

رئیس فراکسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل ۴۴ قانون اساسی گفت: در حال حاضر طرح‌هایی در نوبت رسیدگی هستند و طرح «حمایت از کالای ایرانی» پس از این طرح‌ها در مجلس مطرح خواهد شد.

کد خبر : 89848
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آذر 1397 - 8:00

 

به گزارش پایگاه خبری ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا فولادگر با اشاره به طرح حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: ماه‌ها بر روی طرح حمایت از کالای ایرانی کار کارشناسی صورت گرفت، اما پس از آنکه کلیات این طرح در مجلس رأی نیاورد، طبق آیین‌نامه، ما درخواست طرح مجدد آن را مطرح کردیم.

وی تأکید کرد: مطرح کردن مجدد «طرح حمایت از کالای ایرانی» با رأی بالایی در مجلس تصویب شد تا دوباره در دستور کار مجلس قرار گیرد.

رئیس فراکسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل ۴۴ قانون اساسی تصریح کرد: در حال حاضر طرح‌هایی در نوبت رسیدگی هستند و طرح حمایت از کالای ایرانی پس از این طرح‌ها در مجلس مطرح خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: البته ما تقاضا داریم تا هیئت رئیسه به‌دلیل اینکه امسال مزین به سال حمایت از کالای ایرانی شده است، نوبت رسیدگی به این طرح را جلوتر بیندازد چرا که این طرح می‌تواند در شرایط نابسامانی اقتصادی راهگشا باشد.

فولادگر با بیان اینکه طرح حمایت از کالای ایرانی جاذبه‌های خوبی دارد، اظهار داشت: این طرح شرایط بسیار خوبی برای حمایت از کالای ایرانی دارد که ما از هیئت رئیسه تقاضا داریم نوبت رسیدگی آن را جلوتر بیندازند.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.