صنعت نفت ترمز تراکتور را کشید/ استراماچونی و استقلال همچنان روی نوار پیروزی

دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و تراکتور تبریز با برتری آبادانی‌ها به پایان رسید.

کد خبر : 107272
تاریخ انتشار : جمعه 3 آبان 1398 - 17:05

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و تراکتور تبریز از ساعت ۱۸ امروز (جمعه) در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه تختی آبادان، مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک میزبان خاتمه یافت.

عیسی آل‌کثیر و محمد قریشی در دقایق ۲۰ و ۵۳ گل‌های شاگردان اسکوچیچ را به ثمر رساند تا دروازه رشید مظاهری پس از هفت مسابقه باز شود. تک گل تراکتور را نیز محمدرضا آزادی در دقیقه ۸۱ به ثمر رساند.

محمدرضا اکبریان داور این مسابقه به عیسی آل‌کثیر و مهدی مومنی از صنعت نفت کارت زرد نشان داد.

این بازی نخستین شکست تراکتور در فصل جاری لیگ برتر بود, آن هم در حالی که امروز سپاهان مقابل سایپا تساوی کرد و پیروزی در این بازی می‌توانست برای تیم دنیزلی یک فرصت طلایی باشد و این تیم به صدر جدول برود.

 

 استراماچونی و استقلال همچنان روی نوار پیروزی/ صعود به رده هفتم جدول پاداش پیروزی ۲ گله آبی‌ها

 

لیگ برتر فوتبال| استراماچونی و استقلال همچنان روی نوار پیروزی/ صعود به رده هفتم جدول پاداش پیروزی 2 گله آبی‌ها

تیم‌های فوتبال استقلال و پارس جنوبی جم در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم استقلال خاتمه یافت. برای استقلال در این بازی علی کریمی (۲۸) و مهدی قائدی (۴۵) گل زدند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، میلاد زکی‌پور، عارف غلامی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی ، مهدی قائدی (مرتضی تبریزی – ۷۲)، وریا غفوری، مسعود ریگی، محمد دانشگر، آرش رضاوند (شیخ دیاباته – ۶۱) و سجاد آقایی (فرشید باقری – ۴۶).

ترکیب پارس جنوبی:  فرناندو دخسوس، مهدی ترکمان، فریبرز گرامی، علی عبدالله‌زاده، محمود شفیعی، مگنو باتیستا، کاخابر کاکاشویلی (ایمان باصفا – ۱۹)، بابک حاتمی، پوریا آریاکیا، رضا خالقی فر و  محمدابراهیمی (حامد پاکدل – ۷۳).

قضاوت دیدار استقلال – پارس جنوبی جم بر عهده سیدرضا مهدوی بود. او در این بازی به میلاد زکی‌پور و مرتضی تبریزی از تیم استقلال و فریبرز گرامی و علی عبدالله‌زاده از پارس جنوبی کارت زرد نشان داد.

نیمه اول:

دقیقه ۱۵: ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود استقلال را وریا غفوری از بالای دروازه پارسی‌ها به بیرون فرستاد.

دقیقه ۱۶: مهدی قائدی با بی‌دقتی فرصت تک به تک با دخسوس را از دست داد و نتوانست پاس ارسالی زیبای فرشید اسماعیلی را کنترل کند و در ادامه نیز ضربه سر میلاد زکی‌پور را فرناندو دخسوس در آغوش گرفت.

دقیقه ۲۰: ضربه سر مهدی خالقی‌فر به شکل خطرناک از کنار دروازه استقلالی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: شوت سرکش علی کریمی از پشت محوطه جریمه روی اشتباه فرناندو دخسوس اولین گل استقلالی‌ها را در این دیدار وارد دروازه پارس جنوبی کرد.

دقیقه ۳۳: نفوذ فرشید اسماعیلی از میان دفاع پُراشتباه پارس جنوبی این بازیکن را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما هافبک‌ آبی‌پوشان با بی‌دقتی ضربه خود را به کنار دروازه دخسوس زد.

دقیقه ۴۰: کرنر ارسالی بازیکنان پارس جنوبی به شکل بسیار خطرناک از محوطه شش قدم و مقابل دروازه استقلال عبور کرد و مدافعان آبی‌پوش توپ را راهی اوت کردند.

دقیقه ۱+۴۵: ارسال وریا غفوری روی دفع ناقص بابک حاتمی در گوشه محوطه جریمه به مهدی قائدی رسید که شوت دقیق و فنی این بازیکن گل دوم استقلالی‌ها را در ثانیه‌های پایانی نیمه اول به دنبال داشت.

نیمه دوم:

دقیقه ۵۸: توپ از پشت محوطه جریمه روی دروازه استقلال ارسال شد که ضربه سر خالقی‌فر در دو قدمی دروازه آبی‌پوشان، با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: ضربه قائدی در محوطه جریمه پس از برخورد با مدافع پارس جنوبی به کرنر رفت.

دقیقه ۶۹: پس از کار ترکیبی خوب بازیکنان استقلال، توپ به مهدی قائدی رسید تا او در شرایط تک به تک با دروازه‌بان پارس جنوبی، توپ را از کنار دروازه به بیرون بزند.

دقیقه ۷۰: سانتر مهدی ترکمان به سمت محوطه جریمه ارسال شد. در حالی که علی کریمی قصد دفع توپ را داشت، به اشتباه توپ را به سمت دروازه خودی زد که حسینی توپ را دفع کرد.

دقیقه ۷۹: بازی تیم‌های استقلال و پارس جنوبی به دلیل قطعی برق حدود ۱۵ دقیقه متوقف شد!

دقیقه ۸۹: ضربه ایستگاهی مرتضی تبریزی با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه دخسوس به بیرون رفت.

دقیقه ۱+۹۰: ارسال بازیکنان پارس جنوبی با ضربه سر محمد نوری وارد دروازه استقلال شد که داور این گل را آفساید و مردود اعلام کرد.

دقیقه ۲+۹۰: ضربه مرتضی تبریزی پس از برخورد به مدافعان پارس به تیرک عمودی دروازه این تیم برخورد کرد و راهی کرنر شد.

شاگردان آندره‌آ استراماچونی با پیروزی در این بازی ۱۲ امتیازی شدند و با یک پله صعود در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفتند. تیم استقلال در هفته ششم و هفتم نیز تیم‌های گل‌گهر سیرجان و سایپا را شکست داده بود و با این نتیجه به سومین برد پیاپی خود در لیگ برتر رسید.

تیم پارس جنوبی نیز با هفت امتیاز در رده سیزدهم جدول باقی ماند.

 


 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.