صنعت نفت بازنده دیدار جنجالی مقابل پیکان شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نتیجه دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و پیکان را به دلیل تخلف تماشاگران تیم آبادانی، ۳ بر صفر به سود نماینده تهران اعلام کرد.

کد خبر : 87968
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 - 8:10

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین از فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر در تاریخ ۳۰ شهریورماه در حالی برگزار شد که تماشاگران تیم آبادانی تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیا و سنگ به سمت کمک داور دوم مرتکب شدند که به مصدومیت وی منجر شد و ادامه بازی را متوقف کرد.
همچنین به دلیل ورود این تماشاگران به زمین مسابقه، در حالی که نتیجه این دیدار۲ بر یک به سود تیم پیکان بود، داور ادامه روند این دیدار را نیمه تمام اعلام کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز پس از بررسی پرونده و گزارش داور و مسئولان برگزاری مسابقه با صدور دستور قرار موقت برای تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان در بازی خانگی، نتیجه این دیدار را سه بر صفر به سود تیم پیکان اعلام کرد. همچنین تیم صنعت نفت آبادان به یک دیدار خانگی بدون حضور تماشاگران و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
رای صادره برای جریمه نقدی و نتیجه بازی قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.
در جدول رده بندی هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر، تیم پیکان با ۱۵ امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه چهارم قرار دارد و صنعت نفت با ۹ امتیاز در مکان دهم ایستاده است

 

 

 

 


 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.