شب موسیقی آذربایجانی در اردبیل برگزار می‌شود

دبیر ستاد پاسداشت استان اردبیل از برگزاری شب موسیقی آذربایجانی با حضور هنرمندان استان خبر داد.

کد خبر : 102488
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 11:52

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، نادر فلاحی، دبیر ستاد پاسداشت استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: این رویداد در روز ۷ مرداد و در قالب سلسله برنامه های هفته پاسداشت استان اردبیل برگزار می شود.

وی افزود: بر خلاف دوره های قبل که هنرمندان آذربایجان حضور می یافتند، در این دوره از ظرفیت هنرمندان اردبیلی استفاده شده تا فرصتی جهت معرفی گسترده فراهم شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: این برنامه به همت اداره کل ارشاد اسلامی برگزار می شود و فرصتی جهت معرفی هنرمندان است و قابلیت های اردبیل در حوزه موسیقی خواهد بود.

فلاحی با اشاره به تدارک شب شعر و موسیقی در روز ۸ مرداد ماه افزود: علاوه بر این با هدف معرفی توانمندی های شهرستان ها، شب های فرهنگی با حضور هنرمندان بومی شهرستان برگزار می شود.

دبیر ستاد پاسداشت استان اردبیل گفت: شهرستان هایی که برای برگزاری شب فرهنگی اعلام آمادگی کرده اند، در فاصله زمانی ۴ لغایت ۱۰ مرداد ماه شب فرهنگی همراه با شعر و موسیقی و نمایش برگزار خواهند کرد.

وی افزود: همچنین جشن موسیقی و قصه گویی ویژه کودکان با معرفی هنرمندان کوچک در روز ۸ مرداد ماه برنامه ریزی شده و توسط اداره کل کانون پرورش فکری اجرا می شود.

 

 

 

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.