سرلشکر سلامی: ‌سپاه تا آخر‌ کنار مردم سیل‌زده جاسک خواهد ایستاد / اینجا را ترک نمی‌کنیم تا شرایط ‌بهتر از قبل شود

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب سلامی با اعلام اینکه همه امکانات سپاه برای بازسازی، ترمیم، مرمت و تجهیز خانه‌های سیل‌زدگان بسیج می‌شود، گفت: تا آخر پای مردم سیل‌زده ایستاده‌ایم و تا بهبود شرایط این مناطق اینجا را ترک نمی‌کنیم.

کد خبر : 111541
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 - 14:19

 

سرلشکر سلامی: ‌سپاه تا آخر‌ کنار مردم سیل‌زده جاسک خواهد ایستاد / اینجا را ترک نمی‌کنیم تا شرایط ‌بهتر از قبل شود

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در جریان بازدید از مناطق سیل‌زده شرق هرمزگان اظهار داشت: متأسفانه به‌دلیل اینکه سیل، سیل عظیمی بوده و داخل خانه‌ها وارد شده و خانه‌ها پر از گل‌ولای است؛ مردم تقریباً از خانه‌هایشان کوچ کرده‌اند و داخل چادرها زندگی می‌کنند.

وی افزود: با بارش‌های مجدد چادرها خیس می‌شوند؛ شب‌ها سرد است و خانواده‌ها دچار اضطراب و نگرانی هستند و شرایط بالفعل مناسب نیست و نیاز به کمک‌های اضطراری و فوری برای اسکان موقت وجود دارد.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در عین حال بایستی شرایط را برای یک زندگی دائمی خوب فراهم کنیم و فعلاً به‌فضل الهی امدادرسانی جریان دارد و همه دستگاه‌ها بسیج شده‌اند و وظایف خود را به‌خوبی انجام دهند.

سردار سلامی عنوان کرد: نیروی دریایی سپاه، پایگاه دریایی جاسک، سپاه امام سجاد(ع)، گروه‌های جهادی و سایر نهادها و ارتش در حال خدمت‌‌رسانی هستند اما به‌نظر می‌رسد که باید یک کار خیلی سریعی انجام شود و بعضی روستاها جابه‌جا و در نقطه جدیدی ساکن شوند.

وی تصریح کرد: ان‌شاءالله به‌سرعت دولت محترم اعتباراتی را که باید تخصیص دهد برای ساخت خانه‌های جدید، تخصیص دهد و دستگاه‌های مختلف که ذی‌نفع هستند مشارکت کنند و ما هم به‌عنوان سپاه همه امکاناتمان را برای مشارکت در ساختن خانه‌های جدید یا ترمیم و مرمت خانه‌های آسیب‌دیده و تجهیز خانه‌هایی که اسباب و اثاثیه‌شان دچار آسیب شده بسیج می‌کنیم.

فرمانده‌کل سپاه ابراز داشت: ما تا آخر پای این مردم ایستاده‌ایم و اینجا را ترک نمی‌کنیم تا شرایط به ماقبل و بهتر از قبل برگردد و این مهم نیازمند عزم جدی همه دستگاه‌هاست.

 


 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.