سرلشکر سلامی: سپاه ‌تا رفع ‌کامل مشکلات در کنار زلزله‌زدگان ‌خواهد بود / زندگی ‌دل‌‌آرام حق مردم زلزله‌زده است + تصاویر

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سپاه ‌تا رفع ‌کامل مشکلات در کنار زلزله‌زدگان ‌خواهد بود، گفت: زندگی ‌دل آرام حق مردم زلزله‌زده است و تمام تلاش خود را برای تحقق این موضوع به کار خواهیم گرفت.

کد خبر : 103295
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مرداد 1398 - 20:48

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری تسنیم،  سردار سرلشکر حسین سلامی ظهر امروز در آیین افتتاحیه قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت ولی عصر(عج)، اظهار داشت: توکل و صبر مردم کرمانشاه و مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب در جریان زلزله‌های اخیر ستودنی است.

وی عنوان کرد: با وجود خسارات بالای زلزله و مشکلات فراوان پس‌زلزله‌ها صبر و بردباری مردم سبب شد تا بر مشکلات غلبه کنند و زندگی خود را سر و سامان بدهند.

سلامی با اشاره به اینکه مردم این منطقه و مردم بزرگ ایران در جریان زلزله امتحان خوبی در پیشگاه خداوند پس دادند گفت: صبر و بردباری مردم منطقه و کمک‌های بی‌پایان مردم دیگر نقاط کشور در هیچ کجای تاریخ تکرار نشده ‌و در واقع می‌توان گفت قلب همه ملت در سرپل‌ذهاب و کنار زلزله‌زدگان بود.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: مردم‌ کرمانشاه همواره تکیه‌گاه سپاه و مردم همیشه در صحنه سال‌های انقلاب بودند؛  در دوران دفاع مقدس با رشادت و روحیه پاسداری از آب و خاک و ناموس خود نشان دادند که تکیه‌گاه خوبی برای سپاه و انقلاب هستند.

سلامی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در سفر خود به این منطقه تأکید کردند که تا رفع آخرین مشکلات کنار شما باشیم و ما همچنان در کنار شما هستیم.

وی با بیان اینکه مسئولان نظام برای رفع مشکلات مردم منطقه عزم و تصمیم جدی دارند گفت: این عزم قابل تقدیر است و این روند کمک‌رسانی همچنان ادامه خواهد داشت.

سلامی افزود: زندگی آبرومندانه و دل آرام حق مردم زلزله‌زده است و تمام تلاش خود را برای تحقق این موضوع به کار خواهیم گرفت.

پایگاه خبر ججینپایگاه خبر ججینپایگاه خبر ججینپایگاه خبر ججین

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.