زور پرسپولیس در آزادی به نفت مسجدسلیمان نرسید/ برتری شاگردان قلعه‌نویی در دربی اصفهان/ تساوی صنعت نفت و استقلال در دربی خوزستان/ نخستین پیروزی فصل تراکتورسازی با غلبه بر سایپا

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان با نتیجه تساوی به پایان رسید.

کد خبر : 83141
تاریخ انتشار : جمعه 26 مرداد 1397 - 18:06

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری تسنیم،  تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در یکی از دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، بشار رسن، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه (گادوین منشا – ۶۸)، سیامک نعمتی و علی علیپور (شایان مصلح – ۸۳).

ترکیب نفت مسجدسلیمان: میلاد فراهانی، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، یوسف وکیا، میلاد خدایی‌اصل، حکیم نصاری، علیرضا علیزاده، محمود قائدرحمتی (اکبر آفاقی – ۶۷)، پیمان میری، فرشید مهمدی (اسماعیل شریفات – ۵۶) و عباس عسکری (صادق صادقی – ۷۶).

 

سپاهان به رده دوم جدول رسید

در ادامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰:۱۵ امشب (جمعه) تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک تیم سپاهان به پایان رسید. مهرداد محمدی در دقیقه ۲۵ و عزت‌الله پورقاز در دقیقه ۲۷ برای سپاهان و محمدرضا حسینی در دقیقه ۷۱ برای ذوب‌آهن گلزنی کردند.

وحید کاظمی، داور این دیدار در دقیقه ۶۴ زبیر نیک‌‌نفس، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن را از میدان اخراج کرد. همچنین حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی، قاسم حدادی‌فر و محسن مسلمان از ذوب‌آهن و مهرداد محمدی و ساسان انصاری از سپاهان کارت زرد دریافت کردند.

سپاهان اصفهان با پیروزی در این بازی هشت امتیازی شد و به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. ذوب‌آهن نیز با پنج امتیاز در رده هشتم جدول ایستاد.

 

تساوی صنعت نفت و استقلال در دربی خوزستان

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد و دو تیم به تساوی ۲ – ۲ رضایت دادند.

میلاد جهانی در دقیقه ۶۳ و کرار جاسم در دقیقه ۷۳ برای صنعت نفت آبادان و وحید خشتان در دقایق ۲۶ و ۶۶ برای استقلال خوزستان در این مسابقه گلزنی کردند.

علی میرغفاری قضاوت دیدار صنعت نفت آبادان – استقلال خوزستان را بر عهده داشت. او در این دیدار به کرار جاسم از صنعت نفت و مهرداد پورابوالقاسم از استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان با تساوی در این مسابقه سه امتیازی شدند و بدون تغییر در رده سیزدهم و دوازدهم جدول قرار گرفتند.

 

نخستین پیروزی فصل تراکتورسازی با غلبه بر سایپا

روز دوم از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و سایپا از ساعت ۱۹:۴۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز شد که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر تراکتورسازان به پایان رسید. دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه ۷۸ برای شاگردان توشاک گلزنی کرد.

با این نتیجه، تراکتورسازی به اولین پیروزی خود در لیگ هجدهم دست یافت و با ۵ امتیاز موقتاً به جایگاه نهم جدول رسید. شاگردان علی دایی در تیم سایپا نیز با ۴ امتیاز موقتاً به رده یازدهم جدول سقوط کرد.

محمدحسین زاهدی‌فرد قضاوت این دیدار را بر عهده داشت و به روزبه شاه‌علی‌دوست از سایپا و مهدی مهدی‌پور از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

 

 


 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.