رونمایی از کتاب خاطرات رهبر انقلاب به زبان عربی در بیروت +فیلم

رونمایی از کتاب خاطرات رهبر انقلاب به زبان عربی در بیروت +فیلم

کد خبر : 94684
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 - 4:00

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، کتاب«إنّ مع الصبر نصرا» خاطرات  رهبر انقلاب به زبان عربی  شب گذشته چهارشنبه ۱۷ بهمن ۹۷ در حاشیه مراسم ویژه‌برنامه حزب الله لبنان برای چهل سالگی انقلاب ایران در بیروت رونمایی و توزیع شد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت چهل سالگی انقلاب با اشاره به این کتاب گفت: «این کتاب به روایت امام خامنه ای و به صورت مستقیم و به زبان عربی است و عربی آن زیبا تر و شیوا تر و درست تر از بسیاری از کسانی است که خود را به عنوان رهبران جهان عرب می‌دانند.»

بیشتر بخوانید

وی افزود:«حضرت آیت الله خامنه‌ای به زبان عربی خاطراتش را از تولد تا پیروزی انقلاب اسلامی روایت کرده است. این خاطرات از تولد ایشان تا پیروزی انقلاب اسلامی و رئیس جمهور شدن به بیان عربی زیبا گفته شده است.

پایگاه خبر ججین

من شخصا با رهبر انقلاب دیدار کرده‌ام و با هم عربی صحبت کرده‌ایم و من عربی صحبت کردن ایشان را شنیده‌ام.همچنین تدریس ایشان به زبان عربی را شنیده‌ام ولی با این بلاغت و طراوت و زیبای که در زبان عربی این کتاب خوانده‌ام و در مقدمه آن که به زبان عربی نوشته‌اند شگفته زده شدم. مشخص است که کتابت به فارسی است, ولی زبان عربی است.

امیدوارم ان‌شاء‌الله این کتاب مورد توجه قرار بگیرد و آن را بخوانید زیرا رهبر انقلاب دوست دارد جوانان و ملت‌های عرب را مستقیم و به زبان خودشان خطاب قرار بدهد.کتاب همانطور که در ابتدا گفتم, تجربیات و خاطرات شخصی حضرت آیت الله خامنه‌ای از گذشت‌های بزرگ, مظلومیت‌ها, دردها و رنجهایی است که رهبر انقلاب و بسیاری از یاران امام خمینی(ره) در انقلاب کشیده‌اند.»

 


 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.