“روز تهران”؛‌ با یک تماس، درخت رایگان دریافت کنید

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: به مناسبت روز تهران از امروز ۱۴ مهرماه، به مدت یک هفته طرح کاشت رایگان نهال مقابل هر پلاک بنا به درخواست شهروندان اجرا می‌شود.

کد خبر : 86812
تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1397 - 9:17

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی محمد مختاری  با اعلام این خبر افزود: شهروندانی که مایل به کاشت نهال مقابل منزل یا محل کار خود هستند، از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ می‌توانند تقاضای خود را ثبت کنند تا اکیپ‌های کاشت درخت در اسرع وقت به محل مراجعه و اقدام به کاشت نهال کنند.

وی تاکید کرد: طبق روال معمول، اکیپ کاشت درخت پس از مراجعه به محل با در نظر گرفتن گونه گیاهی غالب معبر، نهال مناسب را انتخاب و غرس می‌کند.

به گفته مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران کاشت نهال به صورت رایگان انجام می‌شوند و براساس درخواست شهروندان در سامانه ۱۳۷، یک نهال در مقابل هر پلاک کاشته می‌شود.

مختاری در پایان با تاکید بر اینکه اجرای این طرح ظرفیت تازه‌ای را برای توسعه فضای سبز در تهران ایجاد می‌کند و تلطیف هوای محلات را به دنبال دارد، گفت: درختان سرمایه‌های ارزشمند پایتخت محسوب می‌شوند و حمایت شهروندان از طرح کاشت درخت می‌تواند مشوق مدیریت شهری در ارائه خدمات گسترده تر به شهروندان باشد.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.