راه دسترسی به ۵۰۱ روستا در آذربایجان غربی مسدود شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از مسدود بودن‌ راه دسترسی به ۵۰۱ روستا در استان خبرداد.

کد خبر : 112551
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 بهمن 1398 - 7:54

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری ایسنا، ارسلان شکری با اشاره به مسدود بودن راه ۵۰۱ روستا در حال حاضر به دلیل بارش برف از شب گذشته افزود: در ۲۴ ساعت گذشته راه ارتباطی بیش از ۱۰۰ روستا بازگشایی شده است و به علت بارش برف و کولاک هم اکنون راه ۵۰۱ روستا مسدود بوده که راهداران درصدد بازگشایی هستند.

وی از برف روبی در ۱۲ محور شریانی و ۴ محور غیر شریانی طی۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و عنوان کرد: با وجود بارش ها از شب گذشته با تلاش راهدارن عملیات برف روبی به حجم ۲۹۵ کیلومتر در ۲۵ مرتبه انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و تقل جاده ای استان با اشاره به مجموع ساعات بارش برف در محورهای ارتباطی استان به میزان  ۶۶ ساعت و کولاک به میزان ۹ ساعت ادامه داد: تناژ مصرفی شن و نمک در سطح محورهای ارتباطی جهت جلوگیری از یخبندان ۲۷۰ تن بود که در جریان این عملیات برف روبی ۸۰ نفر از همکاران راهداری با ۳۵ دستگاه ماشین آلات نسبت به انجام این عملیات اقدام کردند.

این مقام مسئول یادآور شد: ضروری است مردم از هرگونه سفر غیرضروری به محورهای دارای برف وکولاک اجتناب نموده و در صورت ضرورت از ایمنی وسایل نقلیه اطمینان حاصل کرده و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.