راه‌اندازی پل عابر پیاده در محور اردبیل – سرعین

فرماندار اردبیل گفت: به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل یک دستگاه پل عابر پیاده در محور اردبیل – سرعین و در روستای قاسم‌قشلاقی نصب و راه‌اندازی شد.

کد خبر : 82547
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1397 - 12:25

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”، منطقه اردبیل، جواد زنجانی در جریان بازدید از پروژه‌های در حال اجرای حوزه راهسازی در اردبیل اظهار کرد: این پل با هدف ارتقای ایمنی عبور و مرور مردم در پرترافیک‌ترین مسیر اردبیل – سرعین نصب شد تا اهالی این روستا و گردشگران و مسافران ورودی به این منطقه در تردد خود از طریق این پل عابر پیاده مشکلی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه منابع اعتباری این پل به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان از طریق اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل تامین شده است، خاطرنشان کرد: این پل به طول ۳۶ متر احداث و راه‌اندازی شده تا ساکنان این منطقه از آن استفاده کنند.
فرماندار اردبیل همچنین به عملیات روکش آسفالت محورهای مختلف شهرستان اردبیل با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده اشاره کرد و گفت: این روکش در محورهای اردبیل به سرعین، اردبیل به مغان و اردبیل به خلخال در مجموع به طول ۳۵ کیلومتر در حال انجام است.
زنجانی افزود: همکاران ما در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل از فرصت کاری استفاده کرده و با سرعت عملیات آسفالت‌ریزی را انجام می‌دهند تا تردد گردشگران و مسافران و اهالی این منطقه به راحتی انجام شود.
وی ادامه داد: در کنار روکش آسفالت و بهسازی کار خط کشی این مسیرها نیز همزمان انجام می‌شود تا در عبور و مرور ایمن هموطنان مشکلی به وجود نیاید.

 

 

 

 



 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.