رئیس پلیس راه راهور: به احتمال زیاد خروجی تمام استانها محدود می‌شود/ خروج خودروها از استان تهران به استثنای خودروهای حامل سوخت و امدادی و نظامی ممنوع شد/ بوستان‌های پایتخت تعطیل شد

رئیس پلیس راه راهور گفت: به احتمال زیاد خروجی استانها را محدود خواهیم کرد و کسی حق خروج از استان را نخواهد داشت.

کد خبر : 114073
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 فروردین 1399 - 12:25

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار تیمور حسینی درباره جزئیات محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای برون‌شهری که قرار است اعمال شود، اظهار کرد: هنوز جزئیات دقیق این محدودیت و ممنوعیت تردد به پلیس راهور ابلاغ نشده اما به احتمال زیاد خروجی تمام استانها را محدود خواهیم کرد و کسی حق خروج از استان را نخواهد داشت.

رئیس پلیس راه راهور نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: البته استثنائاتی نیز وجود خواهد داد و به طور مثال شخصی از تهران به کرمانشاه سفر کرده و قصد بازگشت به تهران را دارد؛ این افراد می‌توانند به شهرهای خود بازگردند؛ توصیه این است که این افراد هر چه سریع‌تر به محل سکونت خود بازگردند.

این مقام پلیس راهور با بیان اینکه احتمالاً این کار در تمام استانهای کشور اجرایی خواهد شد، گفت: جزئیات این طرح توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا یا وزارت کشور اعلام می‌شود.

محمد تقی‌زاده در پایان شورای نخستین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان تهران در سال ۹۹  اظهار کرد: در این جلسه نمایندگانی از نیروی انتظامی پلیس راهور شهرداری تهران هلال احمر و دانشگاه های علوم پزشکی حضور داشتند.

وی ادامه داد: مسئولان باید نسبت به اعلام لیست کارکنان در دستگاه‌های مختلف به استانداری تهران اعلام کنند و در همین راستا مقرر شد سامانه سفربرگ توسط شهرداری تهران عملیاتی و راه اندازی شود.

تقی زاده گفت: توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی ممنوعیت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان تهران اجرایی می‌شود و اگر نیاز به نیروی بیشتری بود از دیگر نیروهای مسلح استفاده می‌شود.

معاون عمرانی استانداری تهران افزود: پیشنهاد تعطیلی تمامی ادارات و سازمان‌های استان تهران تا ۱۵ فروردین به ستاد مقابله بر کرونا ارسال شده است.

وی گفت: تردد تمامی خودروها به استثنای  خودروهای حامل سوخت و امدادی و خدماتی و امنیتی و انتظامی به خارج از استان ممنوع شد.

تقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: پیشنهاد جریمه نقدی و اقدامات بازدارنده برای خودروهای متخلف به ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شود و پس از تأیید اجرایی شود.

 

غلامحسین محمدی در صفحه شخصی خود نوشت: با تأیید دولت، دستورالعمل تعطیلی بوستانهای تهران برای مناطق شهرداری ارسال شد. این یک تصمیم ضروری برای مبارزه با کرونا است. دربهای ورود و پارکینگ‌های تمامی بوستان‌های محصور بسته خواهد شد و در مابقی، نگهبانان  و یگان حفاظت شهرداری با همکاری شهروندان تا حد ممکن از ورود ممانعت می‌کنند.

شهرداری تهران , ویروس کرونا ,

 


 

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.