رئیس‌جمهور به پلدختر می‌آید

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس گفت: اسکان موقت مردم سیل زده پلدختر که در شرایط سختی به سر می‌برند باید سریعا به وسیله چادر و کانکس تأمین شود.

کد خبر : 97252
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 فروردین 1398 - 7:21

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، سید حمیدرضا کاظمی در پلدختر اظهار کرد: متاسفانه بعد از سیل نحوه توزیع امکانات امدادی و کمک‌های هلال احمر بین مردم سیل زده پل‌دختر به گونه‌ای بود که این اقلام به دست آنان نمی‌رسید.

وی تصریح کرد: مردم از نحوه توزیع اقلام کمکی هلال احمر ناراضی بودند اما با فشارهای که وارد شد، برنامه‌ریزی بهتری در این زمینه صورت گرفته و شرایط بهتر می‌شود.

نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم سیل زده پل‌دختر با وجود اینکه تمام خانه و زندگی خود را در جریان سیل از دست داده‌اند،خودشان نیز در پاکسازی منازل به یکدیگر کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه سیل به زیر ساخت‌های کشاورزی در پلدختر بیش از یک‌هزار میلیارد تومان خسارت وارد کرده است، افزود: بسیاری از مردم در روستاهای سیل زده پل‌دختر بر اثر سیل دچار خسارت صددرصدی شده‌اند که نباید فراموش شوند؛ زمین‌های کشاورز و باغات در روستاها از بین رفته و موتور تلمبه‌ها و دینام‌های برق را سیلبا خود برده و چیزی برای مردم باقی نمانده است.

کاظمی خاطرنشان کرد: بسیاری از زیرساخت ها مانند آب، برق و گاز بر اثر سیل در پل‌دختر از بین رفته و برای مردم سیل زده تنها لباس تنشان مانده است.

 وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده در آینده نزدیک رئیس جمهور برای بررسی مشکلات ناشی از سیل از نزدیک به پل‌دختر سفر خواهد کرد.

 نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان مطالبه‌گر حقوق مردم کوتاه نخواهم آمد و تا آخرین قطره خون پای خواسته‌های مردم پلدختر هستم.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.