رئال مادرید در خانه‌اش اولین جام فصل را از دست داد/ تکمیل شب شگفتی ها با حذف بارسلونا

تیم فوتبال رئال مادرید یک بار دیگر رویای کسب سه‌گانه را به دست فراموشی سپرد.

کد خبر : 112118
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 بهمن 1398 - 21:56

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید با شکست ۳ – ۴ خانگی مقابل رئال سوسیداد از دور رقابت‌های جام حذفی اسپانیا کنار رفت.

در این بازی مهیج مرحله یک‌چهارم‌نهایی این جام به میزبانی رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، ابتدا اودگارد در دقیقه ۲۲ و ایساک در دقایق ۵۴ و ۵۶، ۳ گل برای میهمان به ثمر رساندند و پس از اینکه مارسلو در دقیقه ۵۹ اندکی از اختلاف کاست، مرینو در دقیقه ۶۹ گل چهارم سوسیداد را به ثمر رساند. تلاش میزبان به ۲ گل دیرهنگام رودریگو در دقیقه ۸۱ و ناچو در دقیقه ۳ +۹۰ انجامید اما حتی اخراج گروسابل از سوسیداد در دقیقه ۵+۹۰ هم در نتیجه‌ای تغییری به وجود نیاورد و رئال مادرید با قبول شکست ۳ – ۴ خانگی، رویای فتح ۳ جام مهم در یک فصل را به دست فراموشی سپرد. از طرفی رئال سوسیداد پس از گرانادا و میراندس به عنوان سومین تیم راهی نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا شد.

 

بیلبائو ۱-۰ بارسلونا: شب شگفتی‌ها تکمیل شد

ساعاتی بعد از حذف رئال مادرید از رقابت های کوپا دل ری، بارسلونا هم مقابل بیلبائو شکست خورد و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها کنار رفت. تک گل این بازی را ایناکی ویلیامز در دقیقه ۹۳ به ثمر رساند.

 


 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.