رئال مادرید با فتح «ال‌کلاسیکو» صدر جدول را از بارسلونا پس گرفت/ منچسترسیتی سومین قهرمانی متوالی را جشن گرفت

ال‌کلاسیکوی دور برگشت رقابت‌های لالیگا به سود شاگردان زین الدین زیدان به پایان رسید.

کد خبر : 113133
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اسفند 1398 - 22:07

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید با برتری ۲ بر صفر مقابل میهمانش، بارسلونا در ال‌کلاسیکوی دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) جای رقیب دیرینه‌اش را در صدر جدول این رقابت‌ها گرفت.

در این بازی هفته بیست‌وششم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، بارسلونا در نیمه اول تیم برتر میدان بود، اما درخشش کورتوا در دروازه رئال مادرید مانع از ثبت گل شد.

لالیگا|رئال مادرید با فتح «ال‌کلاسیکو» صدر جدول را از بارسلونا پس گرفت

براساس این گزارش، در ۴۵ دقیقه دوم، رئال مادرید پس از دقایقی کنترل میدان را در دست گرفت و سرانجام در دقیقه ۷۱ با ضربه وینیسیوس برزیلی که به پای جرارد پیکه برخورد کرد به گل رسید. در ادامه حملات بارسلونا و مسی با دفاع رئال مادرید بی‌ثمر شد و دروازه این تیم باز نشد.

اخطار داور به مسی نه‌چندان پرفروغ در دقیقه ۸۸، اتفاق دیگر بازی بود و  در نهایت ماریانو، لحظات پس از ورودش به زمین در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم، برتری رئال مادرید را قطعی کرد.

سفیدپوشان مادرید با برتری ۲ بر صفر در این بازی ۵۶ امتیازی شده و بالاتر از بارسلونای ۵۵ امتیازی دوباره صدرنشین لالیگا شدند.

 

جام اتحادیه انگلیس|منچسترسیتی سومین قهرمانی متوالی را جشن گرفت

تیم فوتبال منچسترسیتی با برتری ۲ – یک مقابل استون‌ویلا در بازی نهایی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس، برای سومین بار متوالی قهرمان این جام شد.

جام اتحادیه انگلیس|منچسترسیتی سومین قهرمانی متوالی را جشن گرفت

در این بازی ورزشگاه ومبلی، ابتدا سیتی توسط آگوئرو در دقیقه ۲۰ و رودری در دقیقه ۳۰ به گل رسید. در ادامه سامانتا در دقیقه ۴۱ از اختلاف کاست. نیمه دوم با وجود حملات ۲ تیم نتیجه‌ای در پی نداشت و به این ترتیب منچسترسیتی پس از فتح هر ۳ جام داخلی فصل قبل و سوپر جام انگلیس در ابتدای فصل، پنجمین متوالی خودش در جزیره را هم به دست آورد. تیم گواردیولا  برای هفتمین بار ( چهارمین بار در ۶ فصل اخیر) جام اتحادیه انگلیس را فتح کرد.

 


 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.