تکذیب افترائات نسبت داده شده به امام جمعه اردبیل

دفتر امام جمعه اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای انتساب برخی مطالب سخیف و دور از عفت عمومی و افترائات به آیت‌الله عاملی را تکذیب کرد.

کد خبر : 91762
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 دی 1397 - 10:21

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، دفتر امام جمعه اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای انتساب برخی مطالب سخیف و دور از عفت عمومی و افترائات به آیت‌الله عاملی را تکذیب کرد.

متن این اطلاعیه به این شرح است: 
بدینوسیله به اطلاع عموم می‌رسد که اخیرا در فضای مجازی به طور متوالی مطالبی بسیار سخیف، اهانت‌بار، شرم‌آور و دور از عفت عمومی به نام نماینده معزز ولی فقیه در استان اردبیل منتشر می‌شود که وی فرسخ‌ها از آن مفاهیم و آن گونه ادبیات به دورند.
در آخرین حلقه از این سلسله جعلیات و افترائات از زبان امام جمعه اردبیل اهانت‌های تکان دهنده نسبت به اقوام ایرانی منتشر شده است و جاعل با مجعولات خود به طور حساب شده خواسته  وی را بالکلیه ساقط و منفور اقوام ایرانی قرار دهد.
بدون شک کسانی که با شخصیت نماینده ولی فقیه در استان آشنا هستند ذره‌ای اعتبار به این مطالب قائل نمی‌شوند.
این بیانیه عرض ادب به هموطنانی است که از مبانی فکری حضرت آیت‌الله عاملی اطلاع ندارند و در معرض آن گونه افترائات ناجوانمردانه قرار می‌گیرند. همه به هوش باشیم که دشمن نخوابیده  و با طراحی‌های دقیق در اتاق‌های فکری که هزینه آن از طرف قدرت‌های اهریمنی روزگار معاصر تامین می‌شود در صدد باورسوزی است.
این افترائات، افترائات اخیر است نه آخر و قطعا ادامه خواهد داشت و ما یقین داریم با توجه به بصیرت ملت بزرگ ایران چنین سخنانی قبل از اینکه به نفع دشمن باشد علیه اوست و قبل از اینکه علیه نماینده محترم ولی فقیه باشد به نفع معظم له است.

 

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.