سرلشکر سلامی: دشمن در عرصه سیاسی سقوط آزاد کرده‌ ‎است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز دشمنان نظام پراکنده، سرگردان و آواره شده‌اند، گفت: نفوذ دشمنان نظام در حال زوال است و در اعتبار سیاسی منزوی شده و در این عرصه سقوط آزاد کرده‌اند.

کد خبر : 108891
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 آذر 1398 - 7:16

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری ایرنا، سردار سرلشکر حسین سلامی روز پنجشنبه در گردهمایی ۱۰ هزار نفری بسیجیان همدان بیان کرد: ایران امروز قلب و مغز تحولات سیاسی و مسلط به میدان عملیاتی است و در جهان می درخشد.

وی اضافه کرد: بسیج اعجاز الهی، محصول الهام الهی بر قلب امام راحل و شجره طیبه ای است که توسط رهبری معظم انقلاب در اعماق قلب و جان ملت ایران جای گرفت.

سرلشکر سلامی افزود: بسیجیان بدانند و به این حقیقت مومن باشند که آنها تجلی نزول نصرت الهی بر امت اسلام در این دوره و تصویر زمینی ملائک آسمانی هستند.

وی ادامه داد: وجود شما در این میدان نشان نزول نصرت الهی بر این سرزمین و تراکم این حضور سرشار از روح معنویت، فداکاری و وفاداری است و این امر دشمنان را مایوس می کند.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: حضور هر یک از شما بسیجیان از پرواز هر یک موشک به قلب دشمن موثرتر است و حضور شما آرامش بخش و روحیه بخش بوده و به نظام و انقلاب اعتبار می بخشد.

وی ادامه داد: حضور در همدان، سرزمین سرشار از تاریخ درخشان، نگین تمدن ایران و اسلام، سرزمین علمای بزرگ، سرزمین ۱۰ هزار شهید، دانشمندان جاودان، امیران و سرداران بزرگ و مردمان مومن و سختکوش افتخار بزرگی است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه امروز در برجسته ترین تاریخ اسلام و ایران قرار داریم، گفت: امروز در مرکز میدان جنگ تمام عیار و همه جانبه جهانی اما در حال شکست رویاها و سیاست های دشمنان هستیم.

وی اظهار داشت: ما توانستیم دشمن را که قصد داشت ایران را در انزوای سیاسی قرار دهد را به انزوا بکشانیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان که خود را بزرگ می دانند کجا هستند؟ آنها امروز حاشیه نشین تحولات سیاسی در جهان اسلام قرار دارند و ابن از برکات رهبری فرزانه انقلاب است که نه تنها امت اسلام را هدایت می کنند بلکه دشمن را نیز مدیریت می کنند.سرلشگر سلامی

وی ادامه داد: در عرصه جنگ اقتصادی دشمن در رویایش شکستن روح اقتصادی ملت ایران و ترویج تمایل به تسلیم را در دستور کار قرار داده و فکر می کرد تحریم جهانی این ملت را از پا در می آورد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ملت ایران آگاه است و به جز استقلال نسخه ای نی پذیرد، گفت: آنهایی که از ترس به دشمن پناه بردند فرسوده و بحران زده اند و نمی توان به تکیه گاه غیر مطمئن و فرسوده تکیه زد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز  آمریکا یک نظام فرسوده و دارای آلزایمر سیاسی است.

وی گفت: بزرگترین اقتصاد جهانی بحرانی ترین اقتصاد را دارد و نظام اقتصادی به تحقیر ملت ها و عقب نگه داشتن آنها است تا خود رشد کند آیا می توان در تعامل کشور به استقلال،آزادی، رفاه و پیشرفت رسید.

سرلشکر سلامی ادامه داد: ایران تاریخ وابستگی به قدرت ها را تجربه کرده و هنوز آثار آن وجود دارد ملت ایران تجربه های بزرگ فرا روی خود دارد و با نگاه به گذشته فضای تیره سیطره آمریکا را می بیند و همانند خورشید در برابر تاریکی می ایستد.

 


 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.