دستگیری قاتل مسلح فراری در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری قاتل فراری در کمتر از چهار ساعت در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

کد خبر : 101473
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 تیر 1398 - 12:37

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، سرهنگ سیدمحسن تقی‌زاده اظهار کرد: حدود ساعت ۱۴ روز چهارشنبه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل و همچنین مجروح شدن فردی دیگر در یکی از مناطق آبادان، بلافاصله دستور لازم جهت شناسایی و دستگیری قاتل به عوامل انتظامی این شهرستان ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: با حضور مأموران پلیس در محل حادثه مشخص شد قاتل پس از درگیری با فردی به هویت “م -ن” ۲۱ ساله، وی را با سلاح شکاری به قتل رساند.

تقی‌زاده ادامه داد: قاتل برای متواری شدن سوار یک دستگاه سمند شده بود که راننده خودرو پس از اینکه متوجه شد سرنشین مسلح است، وی را به سمت کلانتری ۱۳ هدایت کرد.

وی گفت: در همین راستا قاتل پس از اینکه متوجه نیت راننده شد، به سمت وی شلیک کرد که راننده مجروح شد. سپس قاتل با سرقت مسلحانه یک خودروی پراید از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: با توجه به حساسیت موضوع مأموران پلیس با به کارگیری روش‌های نوین کشف جرم و اقدامات تخصصی کمتر از چهار ساعت قاتل ۲۶ ساله به هویت “ح – ح” را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم خودروی پراید سرقتی و سلاح به کار رفته در قتل کشف شدند، بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی انگیزه خود را از قتل اختلافات شخصی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی آبادان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 


 

 

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.