دستگیری قاتلی که با پول های مقتول خوشگذرانی می کرد

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: عامل جنایت بلوار پروین در شرق تهران که حدود یک ماه پیش به قصد سرقت، اقدام به قتل کرده و به ترکیه گریخته بود پس از خوشگذرانی و اتمام پول های سرقتی وقتی به ایران بازگشت، دستگیر شد.

کد خبر : 92770
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 دی 1397 - 4:30

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، سرهنگ علی ولی پور گودرزی در حاشیه ششمین مرحله دستگیری سارقان پایتخت، به خبرنگاران افزود: روز ۲۱ آذر امسال جسد خانم ۵۰ ساله ای در محل سکونتش در جوادیه تهرانپارس توسط دخترش به ماموران پلیس آگاهی اطلاع داده شد.
گودرزی گفت: در اقدامات پلیسی کارگری به نام امید به همراه یک قبضه اسلحه کمری که مدتی در خانه مقتول مشغول به کار بوده، دستگیر می شود.
وی اضافه کرد: فرد دستگیر شده در همان تحقیقات اولیه صراحتا به ارتکاب جنایت با انگیره سرقت اعتراف کرد. قاتل چند ماه پیش در فضای مجازی به انتشار آگهی جهت کار در منزل اقدام کرده بود که مقتوله با وی تماس می گیرد. زمانی که امید به منزل وی می رود متوجه می شود که مقتول به تنهایی زندگی می کند و دارای مقادیری پول نقد و طلا در خانه است.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: قاتل پس از اطمینان اینکه این زن به تنهایی زندگی می کند با تهیه یک قبضه اسلحه کمری با شلیک یک گلوله به سرش او را به قتل رسانده، به ترکیه فرار می کند و پس از گذشت ۱۵ روز و با تمام شدن پول هایش به ایران باز می گردد که توسط ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر می شود.

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.