دختر شکنجه شده ماهشهری، اسیر دستان پزشک ناوارد و مجری مشهور تلویزیونی!

به رغم آنکه دوران وحشتناک شکنجه دختر رنجور ماهشهری پایان یافته، ظاهرا قرار نیست رنج و محنتش پایان بیابد؛ رنج و محنتی که این بار توسط افراد به ظاهر دلسوز به وی وارد می‌آید.

کد خبر : 73873
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 - 17:24

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از تابناک، با انتشار جزئیات شکنجه چند کودک ماهشهری به دست پدر و نامادری شان در روز‌های گذشته و همزمان با موج انزجاری که تکرار کودک آزاری‌های دردناک در جامعه رقم زد، خبری منتشر شد که به نظر می‌رسید، طلوع اتفاقی مبارک در زندگی کودکان رنجور ماهشهری باشد!

خبری شیرین که حکایت از آغاز درمان برخی جراحات وارد آمده به این کودکان داشت. درمان آسیب‌های هولناک وارده به دندان‌های فاطمه، فرزند بزرگتر این خانواده که وقتی ماموران برای رهایی شان از ظلم و جور پدر و مادر به خانه شان ریختند، در حالی پیدایش کردند که دست و پایش به پایه میز فرفورژه بسته شده بود و حتی نای گریه کردن نداشت.

دخترکی مظلوم که به مأموران گفت: تنها در این مدت به کمک خواهر کوچکش آب برای خوردن داشته و مدت هاست چیزی نخورده است. کودکی که آثار ضربات بی رحمانه چکش بر بدنش هویدا بود و با اصابت چکش به صورتش، برخی دندان هایش را از دست داده بود؛ روایتی زجرآور از شکنجه‌ای که گویا قرار بوده به مرگ وی منجر شود.

حرف‌های دختر آنقدر تلخ بود که بسیاری نتوانستند فیلم اظهاراتش مقابل روان درمانگر را ببینند و اشک امانشان نداد. داستانی که بخشی از آن به روایت بستن دهان فاطمه با چسب حرارتی توسط پدر (؟!) اختصاص داشت تا بسیاری از خود بپرسند که براستی چه بر سرمان آمده که این دست اخبار تمامی ندارند و هر از گاهی شاهد تکرارشان در گوشه و کنار کشورمان هستیم؟

اظهاراتی دردناک که در برنامه حالا خورشید و مقابل مجری نام آشنای آن بیان می‌شد تا هم همگان دریابند که پزشک فداکار که بوده و هم رشید پور نشان دهد، چه توانی در سنجاق کردن نام خود به این ماجرا، البته در بخش خوشایند و تحسین برانگیز آن دارد. نمایشی امیدبخش که البته خیلی زود رنگ باخت.

آن گونه که خبر می‌رسد، روند درمان دندان‌های آسیب دیده فاطمه متناسب با سن وی نبوده و دندانپزشک مشهور شده در این ماجرا، تنها مشکلی بر مشکلات افزوده است. مشکلی بزرگ که مسئولان استان را به واکنش واداشته و موجب شده تا معاونت شبکه بهداشت و درمان ماهشهر و همچنین معاونت درمان دانشگاه اهواز از متخصصان برای حل ماجرا یاری بخواهند.

مسئولانی که هرچند معلوم نیست چرا پیشتر به ماجرا ورود نکرده و عهده دار درمان این دختر رنج کشیده نشدند، ظاهرا سخنانشان ریشه در واقعیات پرونده دارد؛ واقعیتی از جنس عدم تطابق نوع درمان با سن دختر که می‌تواند ناشی از تخصص نداشتن دندانپزشک معالج وی باشد. همان فردی که خود در برنامه زنده تلویزیونی تأکید کرده تخصصش اطفال نیست و تجربه این کار را هم نداشته!

همان دندانپزشکی که رشیدپور و برنامه تلویزیونی اش به سرعت شرایط را برای حضورش در رسانه ملی فراهم آوردند، بی آنکه از وی در این خصوص سؤالی بپرسند یا بکوشند با تماس با مسئولان، مورد تأیید بودن یا نبودن اقداماتش را مورد سنجش قرار دهند؛ اتفاقاتی که برای فاطمه جز افزودن زجر فایده‌ای نداشته است؛ زجری که امیدواریم در سایه تصمیمات صحیح و بموقع مسئولان، پایان بیابد!


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.