داور داربی ۹۱ مشخص شد/فولاد خوزستان محروم شد

کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را صادر کرد.

کد خبر : 111888
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 بهمن 1398 - 9:07

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری ایسنا، فدراسیون فوتبال آرای جدید کمیته تعیین وضعیت را به این شرح اعلام کرد:

* با توجه به شکایت مجید ایوبی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۹ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت محمد قاضی نجف آبادی از باشگاه پیکان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ ۴۳ میلیون و ۱۶۴ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم می گردد.

*در پرونده شکایت باشگاه سپیدرود رشت از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه (فولاد خوزستان) به محرومیت از ثبت قرارداد با هر بازیکن جدید (داخلی و خارجی) به مدت دو دوره زمانی کامل و متوالی نقل و انتقالات محکوم می‌شود. هم‌چنین کمیته وضعیت درباره الزام محمد بلبلی به پرداخت غرامت با توجه به مطالبه نکردن آن از سوی خواهان مواجه به تکلیفی نیست.

* براساس رای صادر شده در پرونده شکایت محمد جلیزی از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۸ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۴۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت جواد مولایی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه محکوم به پرداخت ۳۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۸۰ ریال بابت هزینه دادرسی شد. هم‌چنین کمیته وضعیت نسبت به مابقی خواسته خواهان قرار رد دعوا را صادر کرد.

* با توجه به شکایت غلامرضا دلگرم از باشگاه ایرانجوان بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۹۶۸ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۴ میلیون و ۷۰۲ هزار و ۴۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 

بیژن حیدری، دیدار ۲ تیم پرسپولیس و استقلال را در هفته نوزدهم سوت خواهد زد

 

کمیته داوران پس از بررسی‌های زیاد و مقایسه میان داوران بین‌المللی لیگ برتر، کمیته داوران تصمیم به انتخاب مجدد بیژن حیدری برای قضاوت داربی پایتخت گرفت تا وی یک بار دیگر قضاوت دیدار استقلال و پرسپولیس را تجربه کند. حیدری پیش از نیز در داربی ۸۵ به عنوان داور در مستطیل سبز حاضر شد.

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: پس از افزایش اشتباهات داوران و فشار روی کمیته، آقایان تصمیم گرفتند به جای فرصت به جوانان، دوباره به سمت داوران باتجربه رفته تا حداقل حرف و حدیثی برای این دیدار پیش نیاید. بیژن حیدری داور خوبی است و بارها خودش را اثبات کرده اما در این بین داوران ملی با دو دهه سابقه قضاوت نادیده گرفته می‌شوند و شاید تنها انگیزه داوری آن‌ها حضور در این مسابقه است.

او افزود: به عنوان مثال داورانی مانند سیدمهدی سیدعلی و اشکان خورشیدی از جمله داوران برجسته داخلی ما هستند که لیاقت قضاوت در داربی را دارند البته اگر خورشیدی تست را قبول می‌شد. نباید به دلیل فشارها، رسالت کمیته داوران در بها دادن به داوران ملی فراموش شود و آن‌ها برای چنین بازی‌های بزرگی فراموش شوند.


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.