«خندوانه» شب یلدا رسید

برنامه تلویزیونی «خندوانه»، شب یلدا به صورت ویژه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

کد خبر : 91306
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 - 11:57

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین،«خندوانه» شب یلدا به صورت ویژه روی آنتن می‌رود و میزبان مهمانان متنوعی از عرصه رادیو و تلویزیون از جمله بهروز رضوی است.
این برنامه در شب یلدا (جمعه ۳۰ آذر) میزبان خوانندگان سرشناسی چون بهنام بانی و حجت اشرف زاده خواهد بود و امیر حسین قیاسی به اجرای استندآپ کمدی مقابل مردم می‌پردازد.
خندوانه نام برنامه‌ای تلویزیونی به کارگردانی و اجرای رامبد جوان است که در هر قسمت با چهره‌های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش، سیاست و مانند آن در مورد خنده و شادی گفتگو می‌کند. این برنامه از تماشاگرانی تشکیل شده است که با تست خنده از میان افراد متقاضی به برنامه وارد شده‌اند و در طول برنامه لبخند به لب دارند و به آن‌ها «هیئت داورانِ خندوانه» گفته می‌شود.
خندوانه با مقدمهٔ رامبد جوان شروع می‌شود و پس از آن او و حضار، ترانهٔ شاد برنامه را می‌خوانند. بعد هم مهمان برنامه را همراه با تشویق به داخل دعوت می‌کنند. در میان مصاحبه، گفتگویی با دوستان و همکاران مهمان نشان داده می‌شود. گفتگو با مهمان با شوخی و خنده همراه است. از مهمان برنامه خواسته می‌شود که پنج ثانیه به سمت دوربین لبخند بزند و مردم با فرستادن پیامک، در برنامهٔ پایانیِ هر هفته بهترین لبخند را گزینش می‌کنند. در طی برنامه، نیما شعبان‌نژاد و جناب خان (فصل‌های ۲و۳) نقش آفرینی می‌کردند. در فصل ۴ عروسک جناب خان از برنامه خارج شد و ۴ عروسک برادر به برنامه دعوت شدند که پس از حضور ناموفق آن‌ها از این برنامه کنار گذاشته شدند. در فصل ۵ خندوانه با بازگشت جناب خان نیز همراه بود، برای نخستین بار برنامه خندوانه در فصل ۵ در سه شب آخر هفته (روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه) روی آنتن می‌رفت و زمان برنامه مقدار قابل توجهی افزایش یافته بود. فصل پنجم خندوانه در ۱۶ شهریور سال ۹۷ به پایان رسید .فصل ششم این برنامه پس از اتمام ماه محرم و صفر دوباره به روی آنتن شبکه نسیم رفت.
از بخش‌های دیگر برنامه می‌توان به استندآپ کمدی، مسابقه، میان‌برنامه (مصاحبه با مردم)، انیمیشن و نماهنگ اشاره کرد.
«خنداننده» برتر مسابقه‌ای بود که در سال ۱۳۹۴ از برنامه خندوانه پخش شد. این مسابقه با محوریت استندآپ کمدی میان ۱۶ کمدین و به صورت حذفی، با رای مردم برگزار می‌شد.
علی‌رضا خمسه، امین حیایی، سروش صحت، سید جواد رضویان، مهران غفوریان، رضا شفیعی جم، بیژن بنفشه‌خواه، سپند امیر سلیمانی، امیرمهدی ژوله، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، امیر کربلایی‌زاده، سجاد افشاریان، علی‌رضا مسعودی، نادر سلیمانی و هومن حاجی عبداللهی ۱۶ کمدینی بودند که در این مسابقه شرکت کردند و در نهایت در آخرین قسمت برنامه به دلیل اتمام فصل دوم و نبودن فرصت برای اجرای فینالیست‌ها و رای‌گیری که نیاز به ساختن چند قسمت دیگر از خندوانه بود رامبد جوان و عوامل برنامه تصمیم گرفتند که به صورت مشترک مهران غفوریان و امیرمهدی ژوله را به عنوان نفر اول خنداننده برتر معرفی کنند.

 

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.