خاص‌ترین پیست‌های اسکی‌ جهان + عکس

بهترین پیست‌های جهان ویژگی‌های خاصی دارند که در دیگر مناطق دیده نمی‌شود.

کد خبر : 61733
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 مرداد 1397 - 2:35

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ، پیست‌های زیادی در نقاط مختلف جهان وجود دارد اما برخی از آنها با توجه به ویژگی‌هایشان خاص هستند. در ادامه‌ به ۱۱ پیست منحصر به فرد جهان اشاره می‌شود.

 

 

 

 

 

سن موریتس (سوئیس)

پایگاه خبر ججین

موریتس مشهورترین پیست اسکی جهان و یکی از مجلل‌ترین آنها نیز است. در این مکان فروشگاه برندهای مطرح جهان وجود دارد و کسانی که علاقه زیادی به مد دارند می‌توانند از حضور در این مکان لذت ببرند. این پیست بیش از ۳۵۰ کیلومتر است.

پایگاه خبر ججین

گشتاد (سوئیس)

پایگاه خبر ججین

این پیست یکی از مشهورترین‌ها در جهان است چون علاوه بر این که فروشگاه‌ها و رستوران‌های مختلفی دارد از هتل‌های مجللی نیز بهره می‌برد. پیست ۲۲۰ کیلومتری گشتاد دارای  ۵۶ پیست برای آماتورها و اسکی بازان سطح متوسط است.

پایگاه خبر ججین

وال دیزر (فرانسه)

پایگاه خبر ججین

این پیست در قلب کوه‌های آلپ و در نزدیکی مرز ایتالیا قرار دارد. همچنین یکی از مشهورترین مناطق اروپا برای اسکی است. تعداد زیادی تله کابین در این محل وجود دارد و پیست‌های مختلفی برای تمرین نیز در این منطقه دیده می‌شود.

پایگاه خبر ججین

سان‌ ولی (آمریکا)

پایگاه خبر ججین

نخستین پیست اسکی آمریکا در نزدیکی مرز کانادا واقع شده است. این پیست هر ساله میزبان افراد مشهور و ثروتمندی است که از اسکی در یکی از بهترین کوه‌های جهان لذت می‌برند. کوه بالد ۲۷۸۹ متر  بلندی دارد و شیب ۱۰۳۶ متری آن مکان مناسبی برای اسکی است.

بیور کریک (آمریکا)

پایگاه خبر ججین

فروشگاه‌های لوکس، رستوران‌های منحصر به فرد و گالری‌های هنری در یکی از جذاب‌ترین پیست‌های جهان وجود دارد. این پیست ۱۴۹ کیلومتر است.

پایگاه خبر ججین

تلیوراید (امریکا)

پایگاه خبر ججین

این پیست در قلب رشته کوه‌های راکی قرار دارد و با ۱۲۰ کیلومتر مکان مناسبی برای سپری کردن تعطیلات آخر هفته است. تلیوراید نیز مانند دیگر پیست‌های ذکر شده مجلل است.

پایگاه خبر ججین

آسپن (آمریکا)

پایگاه خبر ججین

پیست کلورادو یکی از مشهورترین‌های جهان است. آسپن محلی است برای کسانی که به دنبال مکان‌های خاص هستند. تعداد زیادی فروشگاه، رستوان و گالری‌های مجلل در این پیست وجود دارد. آسپن ۴۹۵ کیلومتر وسعت دارد.

شامونی (فرانسه)

پایگاه خبر ججین

این پیست در جهان شهرت زیادی دارد و ملقب به سقف اروپا است چون چشم‌اندازهای زیبایی دارد و پیست‌های با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان قرار می‌دهد.

پایگاه خبر ججین

کورشول ۱۸۵۰ (فرانسه)

پایگاه خبر ججین

۱۸۵۰ نخستین پیست ساخته شده در کوه‌های آلپ پس از جنگ جهانی دوم است. اسکی بازان از حضور در یکی از سخت‌ترین و گران‌ترین پیست جهان لذت می‌برند. تعداد زیادی رستوران‌های مشهور و فروشگاه‌های خاص در این منطقه وجود دارد. کورشول یکی از مناطق گران جهان برای زندگی است.

پایگاه خبر ججین

زرمت (سوئیس)

پایگاه خبر ججین

در این منطقه کوه ماترهورن واقع است و یکی از پیست‌های مجلل به حساب می‌آید. افراد با سابقه در این رشته اغلب این پیست را به اسکی بازان پیشنهاد می‌دهند. پیست ۲۰۰ کیلومتری زرمت رستوران‌های مشهور زیادی دارد.

پایگاه خبر ججین

کلوشتر (سوئیس)

پایگاه خبر ججین

این پیست واقع در رشته کوه‌های آلپ ترکیبی از منطقه روستایی و هتل‌های مجلل است. پیست ۳۲۰ کیلومتری محل مناسبی برای دوستداران این رشته است.

پایگاه خبر ججین

انتهای پیام

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.