حکومت بحرین آلت دست آمریکا و عربستان است‌

مرجع تقلید شیعیان گفت: امروز حکومت دیکتاتور بحرین آلت دست مستکبران و متجاوزانی همانند آمریکا ، صهیونیست و عربستان است و هیچ اراده‌ای از خود ندارد و رسماً کشور خود را پایگاه انگلیس کرده است.

کد خبر : 60016
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1396 - 17:29

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی امروز در دیدار عده‌ای از طلاب حوزه علمیه طلاب، آن‌ها را به هوشیاری بیشتر نسبت به مسائل مهم جهان اسلام دعوت کرد.

وی بیان کرد: حضرت امیر (ع) فرموده‌اند باید با ظالم مبارزه و از مظلوم حمایت کرد و در این موضوع مرز جغرافیایی ملاک نیست هر جا ظلمی باشد باید مقابله و مظلوم را یاری کرد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم گفت: ما ضمن محکوم‌کردن این عمل حکومت بحرین از مسلمانان می‌خواهیم این عمل ظالمانه را محکوم کنند و جوانان و مردم بحرین نیز به مبارزه خود ادامه دهند.

وی افزود: اسلام راه شهادت و مبارزه و جهاد را را برای ما باز کرد و اگر بخواهیم در مقابل ظلم ظالم سکوت کنیم خود گرفتار همان ظلم می‌شویم، امروز حکومت دیکتاتور بحرین آلت دست مستکبران و متجاوزانی همانند آمریکا، صهیونیست و عربستان است و هیچ اراده‌ای از خود ندارد و رسماً کشور خود را پایگاه انگلیس کرده است.

آیت‌الله نوری‌همدانی تصریح کرد: لازم است مسئولان سازمان‌های بین‌المللی از این وضعیت خود درآیند و نقض حقوق بشر در بحرین و یمن را ببینند و مانع شوند.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.