حضور زباله گردها بر سر مخازن شهرداری ممنوع شد

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: دستورالعملی به پیمانکاران جمع‌آوری زباله خشک ابلاغ کرده‌‌ایم تا به زباله گردها اجازه ندهند، بر سر مخازن بروند؛ اگر به موردی برخورد کنیم قرارداد پیمانکار فسخ می شود.

کد خبر : 90561
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 آذر 1397 - 9:00

 

به گزارش پایگاه خبری ججینبه نقل از خبرگزاری فارس، شهرام فیروزی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در این باره گفت: در زمینه جمع‌آوری زباله‌گردها سازمان مدیریت پسماند به تنهایی مسئولیت ندارد.

وی با اشاره به نوسانات ارز و گران شدن مواد اولیه، گفت: همین امر باعث شده که زباله‌های خشک ارزشمند شوند و زباله‌گردها بیشتر به سمت سطل‌های زباله بروند.

معاون اجتماعی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به مناطق تأکید کرده‌ایم که پیمانکاران پسماند خشک به هیچ عنوان نباید اجازه دهند که کتفی‌ها بر سر مخازن بروند.

به گفته این مقام مسئول، متأسفانه حلقه مفقوده‌ای در جمع‌آوری زباله‌گردها وجود دارد.

فیروزی تأکید کرد: اگر پسماندهای خشک در مبدأ تفکیک شوند بسیاری از معضلات برطرف می‌شود و دیگر پسماند خشکی در مخازن نخواهد ماند.

وی ادامه داد: در این زمینه باید شهرداری، بهزیستی و نیروی انتظامی ورود کنند.

معاون اجتماعی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اضافه کرد: دستورالعملی به پیمانکاران جمع‌آوری زباله  خشک ابلاغ کرده‌‌ایم تا اجازه حضور زباله گردها در سر مخازن را ندهد  و  اگر به موردی برخورد کنیم  قرارداد پیمانکار فسخ می شود  تأکید می‌کنم که هیچ کتفی نباید بر سر مخازن زباله باشند.

فیروزی از مردم خواست که اگر کسی را بر سر مخازن زباله دیدند سریعاً با اداره پسماند منطقه تماس بگیرند، مناطق گشتی‌هایی  دارند که به سرعت به محل اعزام می‌کند.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.