“حسین انتظامی” سرپرست سازمان سینمایی می‌شود؟

چند روزی است دوباره فضای مجازی نام حسین انتظامی را به‌عنوان سکان‌دار جدید سازمان سینمایی معرفی می‌کنند و امروز در کانال‌های موثق‌تر خبر از انتصاب حسین انتظامی به‌عنوان سرپرست سازمان سینمایی می‌دهند.

کد خبر : 89601
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 آبان 1397 - 18:36

 

به گزارش پایگاه خبری ججین به نقل از خبرگزاری تسنیم، ابلاغ قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان از یک طرف و از طرف دیگر جشنواره فیلم فجر و هزاران موضوع مهم سینمایی دست به دست هم دادند تا سیدعباس صالحی وزیر ارشاد هرچه زودتر سکان‌دار جدید سازمان سینمایی را معرفی کند. اما آن‌قدر هجمه‌ها و رایزنی‌ها بالاست که گویا آقای وزیر صرف رفع‌ورجوع مسائل موجود و توافق نهایی با فرد جدید، قرار است سرپرست منصوب کند، حالا چه‌کسی به وزیر نزدیک‌تر و مورداعتمادتر و مشرف‌تر از حسین انتظامی که دستیارارشد و قائم‌مقام اوست. البته او همین چندی پیش به خبرنگار خبرگزاری تسنیم این رایزنی‌ها و پیشنهادات برای پذیرفتن سکان هدایت سازمان سینمایی را تأیید کرده بود اما او زیربار نمی‌رفت، چرا که برخی از رسانه‌ها خیلی زود نام او را به‌عنوان نفر اول سینمای کشور اعلام کردند اما واقعیت ماجرا این نبود. حسین انتظامی گزینه جدی وزارت ارشاد بوده اما هنوز هم تردید دارد که به سازمان سینمایی برود یا نه، به همین‌خاطر با حفظ سمت قرار است به‌عنوان سرپرست سازمان سینمایی منصوب شود.

این روزها البته نام‌های جدی‌تری هم به‌میان آمده که باید منتظر بمانیم ببینیم نظر آقای وزیر همانی است که رسانه‌ها می‌گویند و در محافل سینمایی مطرح می‌شود یا نام حسین انتظامی دوباره به گزینه‌های عجیب و دیگری تغییر می‌یابد. اما همین را می‌دانیم که وزیر ارشاد باید هرچه زودتر رئیس جدید سازمان سینمایی را منصوب کند که بزرگترین رویداد سینمایی کشور در پیش است و جشنواره‌ای که باید در قد و قواره انقلاب اسلامی باشد.

سیدعباس صالحی در اظهارنظر جدید خودش گفته بود تا آخر هفته تصمیم جدی خودش درباره سینمای ایران را می‌گوید که انگار به نام حسین انتظامی که پیش از این هم معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد را به‌عهده داشت و تجربه کافی مدیریت این امور را دارد، رسیده است. حسین انتظامی متولد اردیبهشت ۱۳۴۶ در مشهد و دارای دکترای مدیریت استراتژیک است. انتظامی دی‌ماه سال گذشته با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان دستیار ارشد وی منصوب شد. او پیش از این انتصاب، به‌مدت چهار سال (از سال ۹۲ تا ۹۶) عهده‌دار معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد بود.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.